S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!
köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
aj aj aj inte bra inte bra. gör som en polare til mig gjorde XD balaband , höns nät och silver tejp funkar till allt XD. skoja med dig bara. hoppas det blir bra igen
aj aj aj inte bra inte bra. gör som en polare til mig gjorde XD balaband , höns nät och silver tejp funkar till allt XD. skoja med dig bara. hoppas det blir bra igen
aha! aa förstod nästan det men vågade inte att chansa jag fann att ovalt utblås. som liknar det ifrån scstyling hade det undanstoppad här i hemma i förrådet så det får duga hehe
Har en fråga! ni ser den metallplattan som sitter ner till höger på den svarta frigolitbiten som sitter bakom stötfångaren, altså den som ni ser på bilderna nu, det går en kabel till den plattan, är det till airbagen?