S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!
köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
Det är nog ganska svårt om inte omöjligt att misslyckas, va försiktig så går det bra, och köp bättre, typ bic engångshyvlar, se till att hålla dom rena.
Det är inte alls svårt eller krångligt om man har lite sunt förnuft, dvs inte börjar med att t i allt vad man kan och försöka förstöra sätet:)
MVH/
linuseek skrev:
KaptenHaddock skrev:
Du använder rakyvel, köp några engångshyvlar och testa (inget skämt)
MVH/
Jungmar skrev:
noppor i mockan säger du, vad gör man åt det?
kanske får göra de..? men äre inte lätt gjort att man skär hål på sätet då?
Det är nog ganska svårt om inte omöjligt att misslyckas, va försiktig så går det bra, och köp bättre, typ bic engångshyvlar, se till att hålla dom rena.
Det är inte alls svårt eller krångligt om man har lite sunt förnuft, dvs inte börjar med att t i allt vad man kan och försöka förstöra sätet:)
MVH/
linuseek skrev:
KaptenHaddock skrev:
Du använder rakyvel, köp några engångshyvlar och testa (inget skämt)
MVH/
kanske får göra de..? men äre inte lätt gjort att man skär hål på sätet då?
hehe, jo det är väl sant. det blir vad man gör de till
Snyggt. Några funderingar, bakrutan, är den otonad? Ser så ut tycker jag (även min är otonad) Sen tror jag att ett par vita sidomarkeringsljus hade suttit riktigt fint på din.
Stor skillnad mellan din och dina föräldrars bil, kul med samma modell och färg dock, hade lika dant en gång i tiden när jag hade V70, samma färg som mammas V70 men min ombyggd, hennes original