S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!
köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
vi måste ju få se en bild me sommarfälgarna oxå! men sjukt snyggt :-)
sommardäcken har jag inne en liten stund till här i värmland ska de bli snö å slask framöver i veckan å jag har den ute ibland så den får röra på sig lite. Altså kommer dom på lite längre fram men lovar dej att de kommer!
Kan du mäta från skärmkant och ner till övre kanten på centrumhålet i fälgen? Min är sänkt av tidigare ägare men vet inte hur mycket, skulle va kul att jämföra
Kan du mäta från skärmkant och ner till övre kanten på centrumhålet i fälgen? Min är sänkt av tidigare ägare men vet inte hur mycket, skulle va kul att jämföra
har kollat nu, från toppen av centrumhålet på fälgen och upp till skärmkanten är den 31,5 cm fram,33,5 cm bak
eller förresten, mätte du från kanten till toppen eller lodrätt ner från kanten till den höjden när toppen av centrumhålet ligger, om du hänger med hur jag menar, för hjulen, speciellt i bak, sitter ju en bit in i hjulhusen
tråkigt att mina låsmuttrar blivit runda.. så måste borra upp dom. någon som har tips på vad man ska använda för borr eller hur överhuvudtaget jag ska få bort dom?