5767
Sök

855 vs V70 bakdörr?

370 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
hello..tänkte kolla med er om ni vet om det e nån skillnad på bak dörrarna på 855 96a och V70 98a..? för skulle behöva byta en dörr på min v70 o har hittat en till en 855 för lagom peng

Låt Turbon Glöda

850 Inlägg
30 november 2011
vad jag har hört passar inte kontakterna från v70i till 855 utan man måste tydligen bygga om en del för att det ska passa vad jag har hört då! vi har själv haft tanken att byta våra dörrar på våran 850i till s\v70 runt om men vi får väl se hur det blir!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

370 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
Oki..går det inte föra över kablar fån min nuvarande dörr till den andra bara?

Låt Turbon Glöda

* Voff voff *
11 267 Inlägg
30 november 2011
Du kommer även vara tvungen att bygga om öppningsmekanismen på insidan alt. köra med V70:ins dörrsida!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

370 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
Jag hade så klart tänkt o köra med min V70 dörrsida.. Jag har allstå en V70 o tänkte mont en 855 dörr ..men dörrsidan o inne hantagen passar Bolt on

Låt Turbon Glöda

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
30 november 2011
Brådhis skrev:
Du kommer även vara tvungen att bygga om öppningsmekanismen på insidan alt. köra med V70:ins dörrsida!

//Brådhis

Haha, dagens bästa hittils. Tack för att du bättrar på mitt dåliga humör smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

* Voff voff *
11 267 Inlägg
30 november 2011
TBOC_Razor skrev:
Brådhis skrev:

//Brådhis

Haha, dagens bästa hittils. Tack för att du bättrar på mitt dåliga humör smile

Hehe! jag bjuder på den och lovar att läsa bättre nästa gång innan jag svarar... big_smile Får skylla på att jag förkyld eller nå´t...

Lyckades på nå´t vis få för mig att trådskaparen ville ha dit en V70-dörr på en 850... tongue

//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (30 november 2011)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Sök