Isbil / dragracing åkning

HeroiX
10 december 2011 · 310 Inlägg

Hej, jag hoppas att jag skriver i rätt forum-del nu. Hur som helst är det så att jag och syrran har funderat på att köpa ett "åk" i en isbil eller en repa i en dragracing bil till pappa i julklapp eller tills hans födelsedag.
Så jag undrar ifall det är någon som vet vart jag kan få tag på någon / något företag som har dessa tjänster? smile

När jag väl skriver så kan jag också fråga någon vet hur mycket sånt här brukar kosta? smile

Mvh

Senast redigerat av HeroiX (10 december 2011)

BMW 523ia (1998)
Mattman Gammal och grinig
10 december 2011 · 362 Inlägg

Så länge du inte menar en Zamboni när du säger isbil så skulle jag nog kolla med Upplevelser.se eller likannde företag, jag vet iaf att upplevelser.se erbjuder turer där man får köra tex en ferrari eller liknande, och även åka med i en sportbil på bana. Det skulle vara det första stället jag tittade iaf smile

Senast redigerat av Mattman (10 december 2011)

saab_sonett Handledare
10 december 2011 · 1 481 Inlägg

Här kan man boka i alla fall. Vet inte om dom kör på andra banor också.

Dubbeldragster
Nu har du chansen att åka dragster själv! Eller varför inte köpa en present födelsedagsbarnet aldrig kommer glömma? Boka en tur i en dubbeldragster med Emelie Carlswärd: 070-835 7336 eller på emelie@tierparena.com

Driftar_N
12 december 2011 · 227 Inlägg

På Skellefteå drive center i Fällfors kan dom nog ordna något åt er.
Där finns både rallybilar, R8'er och annat kul som man kan roa sig med.

HeroiX
12 december 2011 · 310 Inlägg

Tackar för alla bra och snabba tips! ska kolla upp de smile

Mvh

BMW 523ia (1998)
HeroiX
26 januari 2012 · 310 Inlägg

Nu börjar det närma sig. Har pratat med Skellefteå drivecenter och dom har lånat ut sina rally / isracing bilar och dom är borta ca 6 veckor. Så jag tänkte höra ifall någon vet något annat ställe som har isracing som han får köra? Det mste inte vara i Skellefteå, utan vi kan tänka oss fara till piteå, luleå, umeå osv men helst inte så längre.
Så ifall någon vet ett annat ställe som har så skulle det upskattas otroligt mycket! smile

Mvh

BMW 523ia (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang