lite gjort i garaget då:) Simon svetsar motorstativ så de pallar en volvo t6a bakruta,framruta.bakre sidorutor borta:) trolleri tar bort lite fula hål:) lite prov lack och matta ner bilen lite, men mycket jobb kvar måste ju breddas med:) hittar bara mer och mer att göra på "Holken" bläääää. kanske kör den till skroten istället:P haha skulle behöva några förslag om va jag ska ha för backspeglar:) så någon som har någon ide'
Du har väl den klar till den 26 Maj va?? Så du kan komma till Bmw träffen i E-tuna. Finns möjlighet till Bankörning men då måste man anmäla sej tidigt till Mfive här på garaget för det finns bara 50 platser.
Du har väl den klar till den 26 Maj va?? Så du kan komma till Bmw träffen i E-tuna. Finns möjlighet till Bankörning men då måste man anmäla sej tidigt till Mfive här på garaget för det finns bara 50 platser.
Jo hoppas ju på att få den klart till Elmia:) bara de inte strular med någe:P men låter intressant så finns stor möjlighet att jag kommer vara där:) sen skulle vara roligt att åka lite men får se hur de kommer bli med de:)
Så nu är snart andra skämen breddad:) ska iväg inatt igen och bli klar med den:) sen kanske börja bredda den bak med:) så får lägga upp bilderna när jag får tid:D
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D