Battlefield 3 (PC)

TouchOfRed Meldem
18 september 2012 · 4 137 Inlägg

Crilly skrev:

Gronwalls skrev:
hur i HELVETE klara man av helekopter uppdraget på CO.. klara fan inte av att styra den. JÄVLA SKITSPEL

Det är väll inte spelets fel om du inte kan flyga? Öva upp dina färdigheter på en tom server med snabba vehicle spawns tex.
Tycker själv det är mycket lättare att flyga med en joystick än med musen så köpte en billig på komplett, 200 spänn tror jag den var Logitechs basmodell, inte vridbar dock så svansen styr man fortf med wasd men funkar för mig iaf.

Flyga heli med mus??? Tangentbordet menar du väl?

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Rspeter Audi A5 quattro driver.
18 september 2012 · 2 203 Inlägg

TouchOfRed skrev:

Crilly skrev:

Gronwalls skrev:
hur i HELVETE klara man av helekopter uppdraget på CO.. klara fan inte av att styra den. JÄVLA SKITSPEL

Det är väll inte spelets fel om du inte kan flyga? Öva upp dina färdigheter på en tom server med snabba vehicle spawns tex.
Tycker själv det är mycket lättare att flyga med en joystick än med musen så köpte en billig på komplett, 200 spänn tror jag den var Logitechs basmodell, inte vridbar dock så svansen styr man fortf med wasd men funkar för mig iaf.

Flyga heli med mus??? Tangentbordet menar du väl?

Helin flygs smidigast med WASD + musen om man inte har joystick.

SgtCrilly Hemmainstruktör
18 september 2012 · 641 Inlägg

Spelar sj med joystick+tangentbord när man flyger något men vad jag förstått så brukar man spela med tangentbord+mus för ökad hastighet och precision jämfört med bara tangentbord om man inte kör med stick.

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd
Mini Cooper S (R53) "MC42" (2006)
TouchOfRed Meldem
18 september 2012 · 4 137 Inlägg

Rspeter skrev:

TouchOfRed skrev:

Crilly skrev:

Det är väll inte spelets fel om du inte kan flyga? Öva upp dina färdigheter på en tom server med snabba vehicle spawns tex.
Tycker själv det är mycket lättare att flyga med en joystick än med musen så köpte en billig på komplett, 200 spänn tror jag den var Logitechs basmodell, inte vridbar dock så svansen styr man fortf med wasd men funkar för mig iaf.

Flyga heli med mus??? Tangentbordet menar du väl?

Helin flygs smidigast med WASD + musen om man inte har joystick.

Själv kör jag med WASD, och pilarna. Enklast för mig.

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang