Turbo laddar mindre?

Gizmojohan
27 december 2011 · 3 295 Inlägg

kolla slangarna till ventilen oxå..

kontra
28 december 2011 · 76 Inlägg

Tackar alla för era svar! Kollade över slangar och sånt idag, och vaccum-slangen från dumpen hade släppt på 2 ställen, satte tillbaka dom och den gick som förut igen. smile

Slangen i övrigt var väldigt torr, så ska till saab ana nu och köpa ny smile

Återigen tack för att ni tog er tid att hjälpa mig smile

RazorBlade_
28 december 2011 · 46 Inlägg

En fråga, upplever du att det liksom kvittrar lite när du släpper gasen? Annars är det som någon annan sa att det kan vara trasiga vaccuumslangar. Jag tappade laddtryck på min för ett tag sen och då var det den lilla sugslangen som sitter uppe på AV:n.

Saab 9-3 Aero Biopower "Pärlan med E85" (2002)
kontra
29 december 2011 · 76 Inlägg

RazorBlade_ skrev:
En fråga, upplever du att det liksom kvittrar lite när du släpper gasen? Annars är det som någon annan sa att det kan vara trasiga vaccuumslangar. Jag tappade laddtryck på min för ett tag sen och då var det den lilla sugslangen som sitter uppe på AV:n.

Ja det kvittrade mer när man släppte på gasen. Men såg tillslut att vaccum-slangarna lossnat på 2 av 3 nipplar på vaccumventilen smile köpte ny slang och monterade och nu laddar den som vanligt igen smile

RazorBlade_
29 december 2011 · 46 Inlägg

Gott att det löste sig smile

Saab 9-3 Aero Biopower "Pärlan med E85" (2002)
kontra
29 december 2011 · 76 Inlägg

RazorBlade_ skrev:
Gott att det löste sig smile

Ja verkligen smile Har gått och funderat några dagar va det kunde vara, sen hittade jag felet och det var väldigt skönt tongue Jobbig känsla när man inte vet vad det är som är fel :S

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang