Inför "Volvoträffen" Ånnaboda 26 Maj 2012 (uppdaterat 20120225)

NeckBreaker Bas För Ditt As!!!!!!
26 maj 2012 · 353 Inlägg

volvo240_freak skrev:
Vad hände med klassen för V50,s40,c30? Fattade som att de skulle vara en egen klass ja.

Helt klart den bästa träffen som vanligt! Bra arrangemang. Intämmer med dig, vart tog den vägen?!
Från gnällbältet som man är ifrån så vore ju en större grill ett plus till nästa år!

Följ gärna mitt projekt! "Volvo S40N"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=236594
Volvo S40N "HEAVY" (2004)
Volvo S40 T5-R "XIIIV" (2008)
Aronsson Dansa är kul men jag föredrar att sänka
26 maj 2012 · 346 Inlägg

Tack alla för idag , och tack till vädret big_smile

olivernilsson Den med lägst bil vinner
26 maj 2012 · 617 Inlägg

NeckBreaker skrev:

volvo240_freak skrev:
Vad hände med klassen för V50,s40,c30? Fattade som att de skulle vara en egen klass ja.

Helt klart den bästa träffen som vanligt! Bra arrangemang. Intämmer med dig, vart tog den vägen?!
Från gnällbältet som man är ifrån så vore ju en större grill ett plus till nästa år!

Absolut grillen va ju galet jobbig 40 min för en hamburgare haha

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
Volvo_Mannen Volvoskadad
26 maj 2012 · 6 017 Inlägg

Ja jag sket i att äta där för att jag inte orkade köa hela träffen

Jonas
Fet_intercooler
26 maj 2012 · 169 Inlägg

Man missa i år igen:(,ska ha bättre koll tills nästa år då ska jag fan dit

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
MarianaMill
26 maj 2012 · 211 Inlägg

Tack till ALLA besökare, och till våra sponsorer som gjorde träffen så kanon så roligt att se Er alla.

Beträffande grillen så hade vi maximal otur att den inte ville vara med på årets första träff i Ånnaboda, men kan garantera att den har kasserats, vi återgår nog till de gamla hederliga oljefatsgrillar, redan satt på att tillverkas, så det var riktigt synd om tjejerna som fick stå med denna grill (som fungerade utmärkt vid test före träffen, beundransvärt att Ni orkade köa, tack snälla för Eran medverkan till en bra träff, och hoppas få se Er till Mixen den 16 Juni, även då med karavanen från svampen vilket är premiär
Skriver exakt likadant i eftersnackstråden.
Tack igen till alla

Mvh
Mariana / arrangörerna för "Volvoträffen"Örebroträffen

volvo240_freak
26 maj 2012 · 43 Inlägg

NeckBreaker skrev:

volvo240_freak skrev:
Vad hände med klassen för V50,s40,c30? Fattade som att de skulle vara en egen klass ja.

Helt klart den bästa träffen som vanligt! Bra arrangemang. Intämmer med dig, vart tog den vägen?!
Från gnällbältet som man är ifrån så vore ju en större grill ett plus till nästa år!

Jag klagar absolute inte va klart värt 20 mil enkel resa. Men var bara lite nyfiken? Men kanske bara fattade fel.

Sonnback
27 maj 2012 · 502 Inlägg

Det var första gången jag ställde ut, och oj va bra det var! sjukt trevligt och MYCKET fina bilar att lägga ögonen på, garanterat en vända nästa år cool Och ett stort plus för arrangörerna och polisens insats/eskorten. smile

Mvh Jonas cool

Morelll
27 maj 2012 · 239 Inlägg

riktigt bra jobbat i år! smile

dahlens SÄNK MER!
27 maj 2012 · 389 Inlägg

riktigt trevlig träff! såg även att min *pärla* eller nått hamnade på lite bilder smile

Volvo 240 GL "Max" (1988)
VonMunkavel Maskinförare
27 maj 2012 · 416 Inlägg

Riktigt kul träff, och speciellt karavanen genom vackra Örebro var sjukt roligt. Synd på alla röljus bara, går kanske att lägga om rutten och minska ned på röljusen?
Vi ses på mixen de 16 smile

Sluta prata i munnen på mig när jag avbryter dig!
MarianaMill
27 maj 2012 · 211 Inlägg

volvo240_freak skrev:

NeckBreaker skrev:

volvo240_freak skrev:
Vad hände med klassen för V50,s40,c30? Fattade som att de skulle vara en egen klass ja.

Helt klart den bästa träffen som vanligt! Bra arrangemang. Intämmer med dig, vart tog den vägen?!
Från gnällbältet som man är ifrån så vore ju en större grill ett plus till nästa år!

Jag klagar absolute inte va klart värt 20 mil enkel resa. Men var bara lite nyfiken? Men kanske bara fattade fel.

Hej, Ja det var en liten miss som jag får ta på mig, placketten vart tyvärr ofullständigt graverad och det var pga kommunikations problem mellan mig och Mariana, som sköter pokalbeställningen.
Iom detta så fick S40N, V50 och C30 ingå i XN-klassen som var den närmsta klassen.

Med vänliga hälsningar, Fredrik(jury ansvarig)genom Marianas konto

volvo240_freak
27 maj 2012 · 43 Inlägg

MarianaMill skrev:

volvo240_freak skrev:

NeckBreaker skrev:

Helt klart den bästa träffen som vanligt! Bra arrangemang. Intämmer med dig, vart tog den vägen?!
Från gnällbältet som man är ifrån så vore ju en större grill ett plus till nästa år!

Jag klagar absolute inte va klart värt 20 mil enkel resa. Men var bara lite nyfiken? Men kanske bara fattade fel.

Hej, Ja det var en liten miss som jag får ta på mig, placketten vart tyvärr ofullständigt graverad och det var pga kommunikations problem mellan mig och Mariana, som sköter pokalbeställningen.
Iom detta så fick S40N, V50 och C30 ingå i XN-klassen som var den närmsta klassen.

Med vänliga hälsningar, Fredrik(jury ansvarig)genom Marianas konto

Jaha okej. Tack för ditt svar. Men var en lyckad träff ändå så ni kan känna er nöjda. Var första gången jag var på träffen och kan lova att jag kommer nästa år igen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang