kul att se bilen lever! tråkigt att huven flög upp för dig
ja jag trodde den inte skulle starta först men efter ha dragit runt den ca 6 varv så hoppade den igång
mm hade bara satt dit en lås sprint till huven o de räckte tydligen inte.. så i 100-110 sa de pang, ställde mig på bromsen o försökte hålla mig på vägen (va en smal grus väg) men som tur var höll rutan ialf.
Fan va gött den låter:D fan vilket bra jobb du har gjort synd bara att huven flög upp:(
ja är ju bara en downpipe på 40-60cm ja men man kan ju gjort de bättre tex, kunde ja väntat lite till o köpt h-profils stakar men för att få ca 3000 i månaden och att inte ha ett garage o skruva i så tycker jag att de blir riktigt bra
ja de var väl nån mening med de med men funderar på att skaffa en glasfiber huv+skärmar istället
Idag har städat ur bilen lite. och försökt fixat sken laddet..
och trodde ja rasade lådan när ja va ute o körde låg på 1an o drog en liten börn sen skickade ja i 2an o drog i väg sen skickade ja i 3an pang sa de då + lite rassel.. som tur var så var de "bara" växelspaken och spakstället gick av hehe har aldrig "rasat" en växelspak innan
gryymt! men har nog missat! vad skall du köra med för låda?
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Tackar blir en bmw zf låda men ska köra så länge de går med m46:an en ny låda kostar ju en del, o ska köpa större spridare med snart o bara dom går ju på över 2500kr
Tackar blir en bmw zf låda men ska köra så länge de går med m46:an en ny låda kostar ju en del, o ska köpa större spridare med snart o bara dom går ju på över 2500kr
Okey. OM du är sugen och inte redan har köpt så har jag ett komplett kopplingskitt till dig?? förstärkt tryckplatta,6puk.. allt du behöver för montering
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!