6726
Sök

Billig bilverkstad i Västerås?

73 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
Finns det någon bilverkstad i Västerås som är billigare än andra? Behöver byta en slang och få centrallåset kollat.

Rumpmas
3 860 Inlägg
11 januari 2012
DavidRL skrev:
Finns det någon bilverkstad i Västerås som är billigare än andra? Behöver byta en slang och få centrallåset kollat.

Du kan få något gjort billigt, bra och snabbt. Men du kan bara få två av alternativen samtidigt wink

Jag har lämnat in på Speedy's ett par gånger, och det gick bra utan att bli så dyrt. Båda gångerna för att borra ur fastnupna och runddragna oljepluggar, och det är ju inte det svåraste jobbet kanske.

Fri fart för ett fritt folk!
15 172 Inlägg
11 januari 2012
Andromeda skrev:
DavidRL skrev:

Du kan få något gjort billigt, bra och snabbt. Men du kan bara få två av alternativen samtidigt wink

Jag har lämnat in på Speedy's ett par gånger, och det gick bra utan att bli så dyrt. Båda gångerna för att borra ur fastnupna och runddragna oljepluggar, och det är ju inte det svåraste jobbet kanske.

låter som det är någon som behöver skaffa bättre verktyg eller sluta byta olja själv ;-)

Kör fort så hinner inget hända...

Trucker
2 710 Inlägg
11 januari 2012
Josef bilverkstad ute på hälla! Kanon kille som verkligen vet vad han gör! Rekommenderas starkt!!

Fart missbrukare

Rumpmas
3 860 Inlägg
11 januari 2012
Growe skrev:
Andromeda skrev:
DavidRL skrev:

låter som det är någon som behöver skaffa bättre verktyg eller sluta byta olja själv ;-)

Det var bilar jag nyss köpt båda gångerna. Jag byter alltid olja det första jag gör eftersom jag inte litar ett dugg på förre ägaren om han säger att det nyss är gjort. I en av dom var oljan knappt flytande, den hade säkert gått dubbla milen eller längre. Han hade väl inte orkat fixa oljepluggen och skitit i att byta olja.

73 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
Tack för tipsen! Det som ska göras är att byta spolarslang. Sen är det något problem med centrallåset. Höger framdörr går inte att öppna utifrån, och höger bakdörr låses inte samtidigt som dom andra dörrarna, utan man måste trycka ner låspiggen för hand. Låter det som något som kan bli dyrt att fixa?

450 Inlägg
12 januari 2012
DavidRL skrev:
Tack för tipsen! Det som ska göras är att byta spolarslang. Sen är det något problem med centrallåset. Höger framdörr går inte att öppna utifrån, och höger bakdörr låses inte samtidigt som dom andra dörrarna, utan man måste trycka ner låspiggen för hand. Låter det som något som kan bli dyrt att fixa?

de kan berörd verkstad som du frågor svara bättre på än nån här på gorg tror jag  //Henke

Sök