Jag kommer förmodligen att dyka upp och ev passa på att haka på ifrån Stockholm eller "norrort". Ska ner till Nürburg 2 veckor innan och förhoppningsvis är bilen hel efter det
Ett tips på övernattning är Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, ett populärt hotell som ligger centralt i Eskilstuna, där det finns bra garage att parkera era kärror. För den som vill är det gamla fabriksområdet bakom hotellet ett populärt ställe att fota bilar.
Telefonnummer till hotellet är: 016-167800
Det verkar som de flesta övernattarna kommer att bo här. Kanske får ni sällskap av Jonas Eriksson och gänget från Jaws Motorsport och av Viktor Örtegren och gänget från Schmiedmann.
Om ni är hungriga, så har jag här märkt ut sex stycken matställen, som bara ligger 6-7 minuters gångväg från hotellet.
Öskustens samåkningstråd har precis kommit upp! Den utgår från Gävle.
Klicka på länken, skriv upp er och joina karavanen, som kommer sammansluta med Uppsala, vidare mot Västerås (där även Dalarna ansluter) och vidare mot Eskilstuna Motorstadion. Jäklar vilket "BMW-tåg" som kommer fara fram på E18 mot träffen...
Ett tips på övernattning är Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, ett populärt hotell som ligger centralt i Eskilstuna, där det finns bra garage att parkera era kärror. För den som vill är det gamla fabriksområdet bakom hotellet ett populärt ställe att fota bilar.
Telefonnummer till hotellet är: 016-167800
Det verkar som de flesta övernattarna kommer att bo här. Kanske får ni sällskap av Jonas Eriksson och gänget från Jaws Motorsport och av Viktor Örtegren och gänget från Schmiedmann.
Om ni är hungriga, så har jag här märkt ut sex stycken matställen, som bara ligger 6-7 minuters gångväg från hotellet.