3359
Sök

Sökes: Kompisar med liknande intresse - Jönköping

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
Tja.  Nyinflyttad till Jönköping och söker lite folk i 20-25 års åldern att umgås med. Gillar bilar en del. har haft en del 740 och 940's bla. Är inte ärdd för att meka eller köra bil. Är gärna med på det mesta.
Hade varit kul att träffas lite liksinnade sen när man väl skaffar sig en bil att skruva på så man kan få lite hjälp etc. garageplats etc?

Äger bara en 850 idag men planer finns för något annat.

Är själv 23 år, både bor och jobbar som Elektriker i stan.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
15 februari 2012
finns hur mycket bilfolk som helst i Jkpg området bara åka runt på bilträffar nu till våren så träffar man folk. jag bor dock inte i jkpg utan ca 5 mil utanför men mycket bilfolk kommer du träffa om du e ute på träffarna till våren smile

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
16 februari 2012
Trådstartare
Jo det får väl bli så isf. Fast måste skaffa mig en roligare bil först isf tongue

Var brukar vattenhålen vara nu då?

Torsvik är de väl lite race på ibland?
Biltema har de ju spärrat av med grindar  och sånt.

99 Inlägg
16 februari 2012
Fan att du inte bodde här :-) Är själv elektriker med stort bilintresse big_smile

953 Inlägg
21 februari 2012
Här finns alltid något som händer. Träffar kommer de bli iår de kan jag lova.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
21 februari 2012
en elektriker hade ju inte vatt fel o få lite hjälp av haha tongue

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
Jodå att de blir lite träffar är väl inget ovanligt. Dock kan man ju ha minst lika skoj med ett par kompisar en lördagskväll med att bara prata, meka eller köra bil som sagt tongue Fast antar det släpper lite när vädret blir roligare och folk plockar fram bilarna.  Fast måste ha något nytt projekt man kan skruva med dessutom,

54 Inlägg
21 februari 2012
Du får vänta in våren då alla börja komma ut med bilarna, Sen kan man ju alltid göra annat för att "träffa" folk smile

Sök