Kanske har missat. Men hur har ni löst det med strömförsörjningen när ni har xenon i backljusen? Mina sitter ju i luckan och det är inte helt lätt att dra nya kablar dit. Pallar original kablaget med att koppla på 35w ballastrar? Det är ju finns skillnad i effektuttag än på halvljuset, där det funkar med original kablage.
Jag kör då med original kablar i min mercan utan problem på 35w xenon.
Kanske har missat. Men hur har ni löst det med strömförsörjningen när ni har xenon i backljusen? Mina sitter ju i luckan och det är inte helt lätt att dra nya kablar dit. Pallar original kablaget med att koppla på 35w ballastrar? Det är ju finns skillnad i effektuttag än på halvljuset, där det funkar med original kablage.
Jag har en ström brygga bak i bilen där jag har slutstegs strömkabeln med mera. Jag har dragit en grov kabel från batteriet.
Från bryggan kan jag koppla in den reläkabelsatsen som är avsedd för extraljus.
Vet inte hur man lägger in bilder direkt i tråden, men ni kan se min A6,a i min profil som jag byggde fäste och monterade lysen på idag. Nån mer kunnig får gärna lägga upp bilden
Vet inte hur man lägger in bilder direkt i tråden, men ni kan se min A6,a i min profil som jag byggde fäste och monterade lysen på idag. Nån mer kunnig får gärna lägga upp bilden
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Hur är de med pencil/fjärr på sim vs hella ? har läst att klarglasena på hella är pencil men på sim är de fjärr som ser lika ut? och samma med fjärr. nån som vet ?
Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!
Ok :S Hur då. Det sitter ju metalbläck där som förstörs när man borrar. Behöver man reläsats lr går det med orginalkablage?
Det är väl inga signalkablar på backlyset eller? Eller är det jag som är ute och snurrar? xD
Jag tänker på dom kablarna som förser lampan med ström. Skarvar man orginalkablarna lr hur får man fram strömmen. Måste man ha reläsats lr duger orginalkablarna?
Hur är de med pencil/fjärr på sim vs hella ? har läst att klarglasena på hella är pencil men på sim är de fjärr som ser lika ut? och samma med fjärr. nån som vet ?
SIM - Räfflade=Pencil. SIM - Klarglas=Fjärr.
Hella tror jag har 2 olika modeller på 3000. Dom nya är Klarglas på alla? Och dom äldre är som SIM. Men hör med G-Tech
Stämmer med SIM i alla fall. Blev duktigt förvånad själv när jag upptäckte det..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Klicka på den bilden så att kommentarerna kommer fram, kolla sedan till höger där det står "Länka till bilden". Klicka nu på texten under "BBCode" så att all text blir blåfärgad, kopiera den blåfärgade texten och klistra in i inlägget.