dj_padde skrev:Kommer ett gäng ikv e där runt 21,00. För.vi från laholms trakten ska samlas på maxi mellbystrand 20,00 för färd mot hbg=)
DRFT_ skrev:Vem var det som fotade i rondellen vid Max igår och var kan man hitta dom bilderna?
AI-ZOOM skrev:DRFT_ skrev:Vem var det som fotade i rondellen vid Max igår och var kan man hitta dom bilderna? Det var jag, dom kommer upp på min hemsida och några kommer upp här på garaget
DRFT_ skrev:AI-ZOOM skrev:DRFT_ skrev:Vem var det som fotade i rondellen vid Max igår och var kan man hitta dom bilderna? Det var jag, dom kommer upp på min hemsida och några kommer upp här på garaget Fint, såg ut som att du knäppte nån bild på min Civic i rondellen iaf
AI-ZOOM skrev:DRFT_ skrev:AI-ZOOM skrev:Det var jag, dom kommer upp på min hemsida och några kommer upp här på garaget Fint, såg ut som att du knäppte nån bild på min Civic i rondellen iaf Ja, knäppte några innan också
DRFT_ skrev:AI-ZOOM skrev:Det var jag, dom kommer upp på min hemsida och några kommer upp här på garaget Fint, såg ut som att du knäppte nån bild på min Civic i rondellen iaf
AI-ZOOM skrev:Det var jag, dom kommer upp på min hemsida och några kommer upp här på garaget
Helli skrev:AI-ZOOM skrev:DRFT_ skrev:Fint, såg ut som att du knäppte nån bild på min Civic i rondellen iaf Ja, knäppte några innan också Tror jag oxå är med på rondell fotona
AI-ZOOM skrev:DRFT_ skrev:Fint, såg ut som att du knäppte nån bild på min Civic i rondellen iaf Ja, knäppte några innan också
DRFT_ skrev:Fint, såg ut som att du knäppte nån bild på min Civic i rondellen iaf