1772
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

2 011 Inlägg
26 juli 2012
dj_padde skrev:
ja kommer ner i mon big_smile tar med mej lite Laholmare oxå

Kalas:D

Inte farten som dödar. Det är stoppen

92 Inlägg
26 juli 2012
Varför vill ni ovanför malmö aldrig komma till oss på fredagar, vi kommer alltid till er på lördagar:p

2 011 Inlägg
26 juli 2012
Klart man kan komma, men är tyvärr så delade meningar mellan åt. Den ena helgen ska det vara så stort osv. Sen läser man att det knappt blev folk trots de skriver att de ska komma. Det verkar tyvärr som de som starta tråd/träff inte vill hålla i det riktigt. Lite skillnad mot hbg där de som håller i det tamefan är där till 99%. Blir då hellre att man kör till hbg där man vet finns folk och drag än ner till Malmö också bara häcka på en parkering. Inget hackande så på Malmö men som exempel när Anes ville dra igång söndags eller onsdags träff. Först man läser är påhopp på honom direkt. Där går inte att vara osv. Bernstorp läste man om polis kom och schasa bort er. Någon fråga om ny plats och fick inget svar. Hoppas du förstår vad jag menar och tror även andra är av ungefär samma åsikt. Personligen så tror jag Malmö skulle varit på en annan dag. Fredag och lördag är etablerat ihop med hbg plus fredag är ystad träffen. Lödde torsdag försvann. Där tror jag mer på Malmö Onsdagar. Bara vad jag tycker. Andra får stå för sina tankar.
Senast redigerat av Clintan66 (27 juli 2012)

18 Inlägg
26 juli 2012
Det kanske hade varit nåt?  Samlat alla Hbg-are och kört karavan ner till Malmoe nån fredag, för omväxlings skull smile

18 Inlägg
26 juli 2012
Tycker det är synd att det dött ut så totalt i Malmö! Annat var det för 10 år sedan när det var nere på hemsögatan...Det var ju dubbelt så stort som HBG är nu! Det går ju att köra där nu med. Tibnor terminalens parkering kan man ha drifting/burning på och sen då race på gatan. Bara att parkera på gräset längs gatan. Som di gamle säger - Det var bättre förr!

Sen var där ju "svarta rakan" utanför Oxie..lite dåligt med plats att parkera bara..det va mest en liten skara som åkte ut dit för att få racea ifred...

NOSTALGI big_smile

Ja, jag är malmöit i grund och botten om nån undrar haha tongue
Senast redigerat av kimsan_06 (26 juli 2012)

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
26 juli 2012
Ja, för 10år sedan var det gigantiskt i Malmö, stendött idag. Men det beror på polisens insats och att många av vägarna har blivit dåliga samt mycket mer trafikerade då staden har växt mot hamnen där det hölls till.

Hgb har en bättre stads layout, ligger bättre till i Skåne för fler folk att komma och en hel del bra sträckor med gott om parkeringsplatser.

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

18 Inlägg
26 juli 2012
Nja..på det hållet har det väl inte hänt så mycket egentligen..ser likadant ut längs västkustvägen som det gjorde förr?!! Det är mer på andra hållet det växer väl? förutom centralen dådå..

Lär väl aldrig bli nåt ordentligt där nere igen ändå..men det är kul att sitta och tänka tillbaka på när man körde ner med mopparna och kolla race big_smile

365 Inlägg
27 juli 2012
blir det något ikväll med tanke på hbgfestivalen? sticker folk dit där istället och festar?

2 011 Inlägg
27 juli 2012
Jimmaiy skrev:
blir det något ikväll med tanke på hbgfestivalen? sticker folk dit där istället och festar?

Det blir verkar det som. big_smile

CREW FTR
435 Inlägg
27 juli 2012
Är på semester från sthlm ! Sugen på att kika hur de ser ut på träffar hos er! Dyker nog upp med pendlar pulkan

FUCKTARD RACING CREW

HH|Photo
165 Inlägg
27 juli 2012
Någon borde ändra namn på denna tråden då träffarna inte hålls i dunkers parkeringshus längre! Kan tänka mig att det är rätt missvisande för folk som kommer utifrån.

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.

2 656 Inlägg
27 juli 2012
DRFT_ skrev:
Någon borde ändra namn på denna tråden då träffarna inte hålls i dunkers parkeringshus längre! Kan tänka mig att det är rätt missvisande för folk som kommer utifrån.

jaha därför det inte varit en bil i hbg senaste helgerna jag som trodde bara ni blivit värdelösa på träffarna

HH|Photo
165 Inlägg
27 juli 2012
ekelund88 skrev:
DRFT_ skrev:

jaha därför det inte varit en bil i hbg senaste helgerna jag som trodde bara ni blivit värdelösa på träffarna

Tänkte mer om någon vill dra dit för första gången och läser rubriken bara, om dom då kör från tex. Halmstad så är det ju rätt surt att stå o vänta i dunkers parkeringshus kl 20.00 o där inte kommer en jävel

HH|Photo

365 Inlägg
27 juli 2012
DRFT_ skrev:
ekelund88 skrev:
DRFT_ skrev:

Tänkte mer om någon vill dra dit för första gången och läser rubriken bara, om dom då kör från tex. Halmstad så är det ju rätt surt att stå o vänta i dunkers parkeringshus kl 20.00 o där inte kommer en jävel

håller med! är hög tid att byta rubrik till något som inte pekar på en viss plats.
är ju på olika ställen i hela hbg.

HH|Photo
165 Inlägg
27 juli 2012
Jimmaiy skrev:
DRFT_ skrev:
ekelund88 skrev:

håller med! är hög tid att byta rubrik till något som inte pekar på en viss plats.
är ju på olika ställen i hela hbg.

Ja, fast det börjar ju alltid på Väla, vid Max. smile

HH|Photo

83 Inlägg
27 juli 2012
Kanonväder idag 😄 hoppas det blir en trevlig kväll med massa bilar och folk

141 Inlägg
27 juli 2012
Nog bäst för en "träff" ikväll smile Imorgon blir det inget vidare...

http://www.dmi.dk/dmi/prec_nordeuro-29.gif
Senast redigerat av Silenceville (27 juli 2012)

365 Inlägg
27 juli 2012
Silenceville skrev:
Nog bäst för en "träff" ikväll smile Imorgon blir det inget vidare...

http://www.dmi.dk/dmi/prec_nordeuro-29.gif

precis så det är all in ikväll som gäller:)

441 Inlägg
27 juli 2012
jag ska in en runda i kväll så hoppas det blir lita drag, med tanke på det är festivalen med. smile

2 656 Inlägg
27 juli 2012
Min0lta skrev:
jag ska in en runda i kväll så hoppas det blir lita drag, med tanke på det är festivalen med. smile

de e träff i gbg 800 bilar anmälda annars smile

Sök