Driftkungen skrev:
Hejsan!
Kom försent idag till skolan och efter 8 finns det inte en ända parkering på skolan, såvida man inte har lust och gå iväg flera hundra meter.
Sedan är det så att det finns 3 eller 2 Handikapps parkeringar som ALDRIG nyttjas, mer än 07:40 då handikapps transporten parkerar där och släpper av passagerare.
Hur som helst valde jag att ställa mig där då för att snabbt komma in på lektionen.
Efter en timme har jag slutat och det är dags och åka hem, går ned med fem polare där jag ställt min bil och ser en Securitas Polo och 2 p vakter.....
De står en 10m bort och snackar med en polare som tidigare gått för bi, han uppehåller de.
När jag ser detta går jag rätt raskt mot bilen och när jag är 15m ifrån springer jag allt vad jag pallar mot bilen och kastar mig in och kör iväg.
P-vakten skriker något otydligt i form med "DÄR KAN DU JU INTE STÅ!" men de står bara kvar medans jag kör iväg.
Ringde sedan min polare som sa att de börjat skriva en p-lapp och att bötessumman var 1000kr men vet faktiskt inte om de skrev klart den.
Så nu till min fråga, kan jag få denna skickad hem?
Förtydligande: BÖTERS LAPPEN LÄMNADE ALDRIG P-VAKTENS HAND OCH SATT INTE PÅ MIN RUTA!
Mvh Mike Karlsson