3566
Sök

Hur plockar man bort extramätare Audi Coupé/Cabriolet/S2/RS2????

9 143 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
Har googlat runt en liten stund nu, men hittar inget. hmm Hur plockar man bort extramätarna som sitter som sitter i mittkonsollen på dessa bilar??

9 143 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
RandomHero skrev:
man skruvar=p

Du e slug du! Har letat en bra stund efter skruvar kan jag lova, men vet inte var dom sitter som jag ska skruva på!

574 Inlägg
3 mars 2012
jooru;p men bort med, om du har, acpanelen, annars fläktreglagepanelen och där sitter 2 skruvar till listen ovanför mätarna. Sen är det bara fortsätta, kommer inte riktigt ihåg? lättare när man har allt framför sej. men du kanske att man behöver ta bort mittkonsolen, den som går över vspak å bakåt men som sagt kommer inte ihåg?

9 143 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
RandomHero skrev:
jooru;p men bort med, om du har, acpanelen, annars fläktreglagepanelen och där sitter 2 skruvar till listen ovanför mätarna. Sen är det bara fortsätta, kommer inte riktigt ihåg? lättare när man har allt framför sej. men du kanske att man behöver ta bort mittkonsolen, den som går över vspak å bakåt men som sagt kommer inte ihåg?

Har fläktreglagen 3 vreden alltså. Hur får man bort dom då? har sutt en bra stund bara för att få bort dom med. tongue

574 Inlägg
3 mars 2012
ta en trasa lr dylikt å lägg på vredet sen en polygrip å dra rakt ut, kan sitta så in i helvete men dom ska rakt ut bara och spelar ingen roll i vilket läge du har dom i

9 143 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
RandomHero skrev:
ta en trasa lr dylikt å lägg på vredet sen en polygrip å dra rakt ut, kan sitta så in i helvete men dom ska rakt ut bara och spelar ingen roll i vilket läge du har dom i

Nu börjar det likna något, har varit ute en sväng å tittat på det. Så reglagen är borta listen bortskruvad. Måste man sen ta bort mittkonsollen hela vägen jämte stolarna med?

574 Inlägg
3 mars 2012
bra=) den är delad vid vspaken väl? dra handbromsdelen lite bakåt å sen följer du med med askkoppsdelen så kommer du åt baksidan av mätarna. hoppas jag kommer ihåg rätt=p

9 143 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
RandomHero skrev:
bra=) den är delad vid vspaken väl? dra handbromsdelen lite bakåt å sen följer du med med askkoppsdelen så kommer du åt baksidan av mätarna. hoppas jag kommer ihåg rätt=p

Precis har lossat den. Okej, får ut och prova det senare får vi se om du har rätt. tongue

574 Inlägg
3 mars 2012
ja gör det å lycka till=)

Sök