Angående: Gatebil satsar hårt på "nya" Mantorp Park 15-17 Juni!!!

mogg3 "Daily Driven"
14 maj 2012 · 295 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Hur funkar de med utställningen av bilar iår? Bara dyka upp som förra året? tongue

Då är ju fråga Alex vilken bil ska du ta nu när Bora är så snygg sen vann du ju med Mk2an förra året wink

Senast redigerat av mogg3 (14 maj 2012)

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
__AleXx_ oijoij-society.com
14 maj 2012 · 774 Inlägg

mogg3 skrev:

__AleXx_ skrev:
Hur funkar de med utställningen av bilar iår? Bara dyka upp som förra året? tongue

Då är ju fråga Alex vilken bil ska du ta nu när Bora är så snygg sen vann du ju med Mk2an förra året wink

Får väl satsa på att ta båda! wink

Audi A4 B8 (2010)
Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Clintan66
14 maj 2012 · 2 011 Inlägg

Är det någon som vet vad som gäller ang en dags biljett? Kommer man in på kvälls driftingen på den? Musik och det är jag inte intresserad av. Tacksam för svar. wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Audi_powah
14 maj 2012 · 1 515 Inlägg

Hur ser det ut om man vill ställa ut bilen för endast 1dag, och sedan kika på Drifting på kvällen - Och efter det åka hem. Möjligt? Ingen lust att gå på 3dagars tongue

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
malaguti_fabbe Exporterad Colombian
14 maj 2012 · 812 Inlägg

I år blir det besök!

razeblue Streetknight
14 maj 2012 · 148 Inlägg

Har ni fortfarande kvar platser för klubbar att ställa ut?

Street knight
Besserwisser
14 maj 2012 ·

Audi_powah skrev:
Hur ser det ut om man vill ställa ut bilen för endast 1dag, och sedan kika på Drifting på kvällen - Och efter det åka hem. Möjligt? Ingen lust att gå på 3dagars tongue

Det går hur bra som helst. Det är förmodligen som vanligt, prisutdelning för utställningsbilar endast på lördagen.

Audi_powah
14 maj 2012 · 1 515 Inlägg

Mannenmyten skrev:

Audi_powah skrev:
Hur ser det ut om man vill ställa ut bilen för endast 1dag, och sedan kika på Drifting på kvällen - Och efter det åka hem. Möjligt? Ingen lust att gå på 3dagars tongue

Det går hur bra som helst. Det är förmodligen som vanligt, prisutdelning för utställningsbilar endast på lördagen.

perfekt - då kommer man! smile Tack!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Hermanssons_Garage
14 maj 2012 · 2 415 Inlägg

Audi_powah skrev:

Mannenmyten skrev:

Audi_powah skrev:
Hur ser det ut om man vill ställa ut bilen för endast 1dag, och sedan kika på Drifting på kvällen - Och efter det åka hem. Möjligt? Ingen lust att gå på 3dagars tongue

Det går hur bra som helst. Det är förmodligen som vanligt, prisutdelning för utställningsbilar endast på lördagen.

perfekt - då kommer man! smile Tack!

även på sveriges mest fulaste 740?? haha. ironi! smile bra då vet jag vilken dag ja skall åka dit..

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Widing_ Ödesutmanare
16 maj 2012 · 389 Inlägg

Tjoho!

Längtar tusan till gatebil!
Men.. jag vill så j*vla gärna köra!!
Men jag har aldrig kört drifting förut (mer än lite runt i rondeller o på parkeringer..)
Och för all den där publiken som finns på plats så... jag vettitusan alltså.. pinsamt o göra bort sig hela tiden? Haha.
Sedan är ju en del kurvor ganska stora/långa, räcker de med cirkus 240 hk på cirkus 1200 kg? (A)
På parkeringen o så fungerar de ju, men i de där hastigheterna osv... har jag ingen om aning om!


Men ngnstans måste man ju börja smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Endid
16 maj 2012 · 130 Inlägg

Tänkte att alla ni där som sitter och mekar å fixar å trixar inför årets gatebil kunde behöva lite inspiration så slänger upp en liten film med samlade klipp från förra året (mobilkamera & 2minuter "editering") men det kanske ger lite extra krafter så här inför wink

http://s90.photobucket.com/albums/k262/ … ni2011.mp4

Audi S4 (2011)
Mollan_86
21 maj 2012 · 82 Inlägg

Jag har varit och besökt gatebil Mantorp sedan 2008 och har bott på området har funkat fint tills 2011 tycker att det har kommit alldeles för mycket folk som bara kommer dit för att supa och bara bete sig dumt visst att jag förstår att vissa tycker att det ska vara fylla m.m men jag var hela tiden orolig för min bil som stod i depån och hittade flaskor under bilen flera gånger sad blev så stökigt att vi slängde ihop tältet redan på lördag natt och åkte hem sad

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles
JaggaChafen Tesla Senior Technician
22 maj 2012 · 2 307 Inlägg

Mollan_86 skrev:
Jag har varit och besökt gatebil Mantorp sedan 2008 och har bott på området har funkat fint tills 2011 tycker att det har kommit alldeles för mycket folk som bara kommer dit för att supa och bara bete sig dumt visst att jag förstår att vissa tycker att det ska vara fylla m.m men jag var hela tiden orolig för min bil som stod i depån och hittade flaskor under bilen flera gånger sad blev så stökigt att vi slängde ihop tältet redan på lördag natt och åkte hem sad

Förstår dig på ett sätt. Fylla å fest ska det va men INTE där utställningsbilarna står. Kommer ihåg hur det va förr på Rudskogen då Gokartbaqnan va stängd kvällstid med vakter. Kändes helt OK å ha bilen ståendes där då menns man röjde runt jävlar på campen.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
22 maj 2012 · 4 418 Inlägg

Vi kommer att vara på plats och fota! :-)

jonas 740
22 maj 2012 · 429 Inlägg

Mollan_86 skrev:
Jag har varit och besökt gatebil Mantorp sedan 2008 och har bott på området har funkat fint tills 2011 tycker att det har kommit alldeles för mycket folk som bara kommer dit för att supa och bara bete sig dumt visst att jag förstår att vissa tycker att det ska vara fylla m.m men jag var hela tiden orolig för min bil som stod i depån och hittade flaskor under bilen flera gånger sad blev så stökigt att vi slängde ihop tältet redan på lördag natt och åkte hem sad

En annan fick ketchup på hela bakrutan på V70in förra året lol
Sjukt beteende att ens komma på tanken att göra sånt mot andras bilar, ska man inte vara där om man inte kan sköta sig...

Volvo 940 T5 "S90 Refinement" (1991)
TT-Avant
22 maj 2012 · 6 851 Inlägg

Geiros skrev:
Inte för att vara den som är den.. men denna tråden börjar bli lite off topic?
Jävla tjat om pengar. Jag tycker det är svindyrt också. men vad kostar inte ett tråkig bilsport event?
Här händer saker överallt!!!

Jag vill åtminstone se tandem drifting. en tävling!!! inkl en topp 16 stege borde gå att få ihop!

Det kostar 160kr, om du ställer ut eller inte. Där finns stor skillnad. Att bara ställa ut på GB kostar dej minst 500 för en dag (som jag förstår det, 250 för att ställa ut och 250 i inträde?)

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
metic
23 maj 2012 · 66 Inlägg

Vad är det för priser som gäller? hittar inga på Gatebil.no står bara att det kommer senare för mantorp, men det är ju inte så långt kvar nu så det vore ju bra o veta.. smile

__AleXx_ oijoij-society.com
24 maj 2012 · 774 Inlägg

metic skrev:
Vad är det för priser som gäller? hittar inga på Gatebil.no står bara att det kommer senare för mantorp, men det är ju inte så långt kvar nu så det vore ju bra o veta.. smile

http://www.gatebil.se/

Sedan *Info Gatebil 2012 samt klicka på Billetpriser, Voila. smile

BoostGuy
24 maj 2012 · 953 Inlägg

är de 250kr för bilen och personen i bilen när de gäller utställningen hela helgen. eller få man köpa helg biljett för 700kr och 250 om man ska ställa ut? ska man anmäla sig för att ställa ut?

metic
24 maj 2012 · 66 Inlägg

__AleXx_ skrev:

metic skrev:
Vad är det för priser som gäller? hittar inga på Gatebil.no står bara att det kommer senare för mantorp, men det är ju inte så långt kvar nu så det vore ju bra o veta.. smile

http://www.gatebil.se/

Sedan *Info Gatebil 2012 samt klicka på Billetpriser, Voila. smile

men är det där är väl bara priserna i norge? det står ju under bilden: Her er billettpriser for alle Gatebil- festivaler i Norge 2012. Egne priser for Mantorp Sverige kommer senere.. tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang