Upptäckte idag när jag skulle kolla grundladdet att det inte gjorde någon skillnad om jag hade kabeln i magnetventilen eller inte.Va kan man då tro är problemet? Mvh Andreas
Upptäckte idag när jag skulle kolla grundladdet att det inte gjorde någon skillnad om jag hade kabeln i magnetventilen eller inte.Va kan man då tro är problemet? Mvh Andreas
Då bör det ju vara så att jag åker på 1bars grundladd vilken inte är så jävlaballt
haha njaaaa..nån stygging har nog vrede på lilla klockan då..
Hehe jo det lär ju vara jag själv då har bytt turbo å vill ställa in grundladdet.Får väll skruva ner å prova med en annan magnetventil
nä funka det med den andra turbon så ska det vara lungt..men nu är ju frågan vilken klocka du fick med..den kan vara ställd på 1 bar direkt ur lådan..haka ur skiten å skruva ut den tre varv å testkör lite..
Det är ju grundladdet jag ska ställa å det ställs inte via styrboxen.Mitt ladd som jag kör på styrs via styrboxen Atm steg4 3system luftfilter ljusblå spridare osv
Tänkte bara om det fanns någon mer som hade råkat ut för att bilen laddar samma utan å ha kontakten i magnetventilen.Men får väll prova med en annan
jag borde kanske inte svara i denna tråden då jag inte e helt hmm "fokuserad", men om du drar ut sladden till magnet ventuilen får du ju såklart grundladdet? 0,45 bar?
Tänkte bara om det fanns någon mer som hade råkat ut för att bilen laddar samma utan å ha kontakten i magnetventilen.Men får väll prova med en annan
jag borde kanske inte svara i denna tråden då jag inte e helt hmm "fokuserad", men om du drar ut sladden till magnet ventuilen får du ju såklart grundladdet? 0,45 bar?