3840
Sök

Volvo 850 t5 magnetventil

Skaune
24 mars 2012
masseT5R skrev:
T-Gul_ skrev:
Drunk skrev:
Tänkte bara om det fanns någon mer som hade råkat ut för att bilen laddar samma utan å ha kontakten i magnetventilen.Men får väll prova med en annan

jag borde kanske inte svara i denna tråden då jag inte e helt hmm "fokuserad", men om du drar ut sladden till magnet ventuilen får du ju såklart grundladdet? 0,45 bar?

gött skål..haha

ähum, ja skönt nån förstå vad jag skriver! ^^ jag lämnar walk over i denna tråden då jag uppenbarligen inte kan ge någe bra svar! xD jag har missförstött de hela! tongue

A.Sörman
1 299 Inlägg
24 mars 2012
Trådstartare
Japp alla slangar är fräscha laddet är kanon bra stabilt svajjar inte. Har provat å pysa den även det funkar ju bra.Men vill ju mest veta varför den aldrig går ner på 0.45 bar .Troligen har jag väll ställt den så jävla hårt så den går på 1.0 grundladd

820 Inlägg
24 mars 2012
Drunk skrev:
Japp alla slangar är fräscha laddet är kanon bra stabilt svajjar inte. Har provat å pysa den även det funkar ju bra.Men vill ju mest veta varför den aldrig går ner på 0.45 bar .Troligen har jag väll ställt den så jävla hårt så den går på 1.0 grundladd

jo är det första jag skulle kolla...lossa upp skiten lite..big_smile

820 Inlägg
24 mars 2012
T-Gul_ skrev:
masseT5R skrev:
T-Gul_ skrev:

jag borde kanske inte svara i denna tråden då jag inte e helt hmm "fokuserad", men om du drar ut sladden till magnet ventuilen får du ju såklart grundladdet? 0,45 bar?

gött skål..haha

ähum, ja skönt nån förstå vad jag skriver! ^^ jag lämnar walk over i denna tråden då jag uppenbarligen inte kan ge någe bra svar! xD jag har missförstött de hela! tongue

haha lungt..

A.Sörman
1 299 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
Det löste sig var magnetventilen som hade gett upp. Har nu 0.5 i grundladd å 1.25 i vanligt smile

820 Inlägg
31 mars 2012
Drunk skrev:
Det löste sig var magnetventilen som hade gett upp. Har nu 0.5 i grundladd å 1.25 i vanligt smile

skumt det har jag aldrig åkt på hehe..men nån gång ska vara den första..hehe

A.Sörman
1 299 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
masseT5R  Kör du din med original magnetventil? tycker det verkar som laddet blir lite sämre när man gör med det
Allså att det blir lite olika varje gång man trycker på gasen?

820 Inlägg
31 mars 2012
Drunk skrev:
masseT5R  Kör du din med original magnetventil? tycker det verkar som laddet blir lite sämre när man gör med det
Allså att det blir lite olika varje gång man trycker på gasen?

nä kör med strypventil just nu..för jag hade just en massa problem med att det svajja å hade sig..ska testa snart jag får igång min, så kan jag säga till om jag får samma som dig då..

A.Sörman
1 299 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
kör med pysventil jag med. Har aldrig fått 850 till å gå bra med original magnetventil.Men måste ju ha den när jag ställer grundladdet

820 Inlägg
31 mars 2012
Drunk skrev:
kör med pysventil jag med. Har aldrig fått 850 till å gå bra med original magnetventil.Men måste ju ha den när jag ställer grundladdet

samma här haha..bara en massa skak å darr..

Sök