Inför: Supraträff i Västerås innan Västeråsträff #1 12/5

fanimej
28 mars 2012 · 182 Inlägg

Tja!

Tänkte kolla av intresset för en liten Supraträff innan själva stora träffen på hälla (http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=241789).

Efter träffen kan man åka karavan till Hällaträffen..


Något jag tänkte på är att parkeringen vid koppalunden borde passa med storlek och relativ närhet till E18 som går igenom Västerås om det kommer folk som inte varit där förut så är det lättast.


VART?

"Kopparlunden"-parkeringen precis när man kommer in på området. Lättast är att skriva in Metallverksgatan 1, 721 30 Västerås i GPS:en så kommer man dit. Annars är det 1 sväng efter man åkt av E18 i båda riktningarna förutom rondellen man kommer till när man svänger av E18. Superenkelt!.  Kordinater för dom som vill: 59.616961,16.55433

Avfart "Centrum, kongress center 134" sen ska man mot centrum och sen är det på vänster sida efter ca 250m. Busenkelt!


NÄR?

Träffen på hälla börjar kl 20 så om man försöker komma på plats till kl 18:45-19:00 då så har man tid att åka bort till hälla i karavan om man vill det i lagom tid tills det startar (jag vet att det kommer vara mycket bilar innan säkert också).


VILKA ÄR TRÄFFEN FÖR?

Alla som har en Toyota Supra (skulle vara häftigt om någon hade en Celica supra)! Även om man åker i en annan bil och har en Supra kan joina. Jag tycker det är roligt om man skulle få ihop ett gäng som snackar trim, styling och allt annat som rör våran bilmodell.



ÖVRIGT:

Det finns möjlighet på både Hälla och Erikslund (nya shoppingcentret på Örebrosidan av västerås) att blåsa av bilen i spacewash-tvätthall.
http://www.spacewash.com/spw_karta.html

Jag hoppas att dom som har möjlighet kommer och försök att sprida detta till era Supravänner som kanske inte finns här på sidan.
Jag är inte reggad på Supraclubsweden så om någon kan uppmärksamma dom som är där som ska till Västeråsträffen vore det kanon!

Om man ska äta och dricka på förträffen så vet jag att ni kommer slänga skräpet där det hör hemma. DVS inte på marken!

Ta med ett glatt humör och stor passion för Toyotas bästa bilmodell... SUPRA!



Mvh!

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
29 mars 2012 · 1 123 Inlägg

fanimej skrev:
Tja!

Tänkte kolla av intresset för en liten Supraträff innan själva stora träffen på hälla (http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=241789).

Efter träffen kan man åka karavan till Hällaträffen..


Något jag tänkte på är att parkeringen vid koppalunden borde passa med storlek och relativ närhet till E18 som går igenom Västerås om det kommer folk som inte varit där förut så är det lättast.


VART?

"Kopparlunden"-parkeringen precis när man kommer in på området. Lättast är att skriva in Metallverksgatan 1, 721 30 Västerås i GPS:en så kommer man dit. Annars är det 1 sväng efter man åkt av E18 i båda riktningarna förutom rondellen man kommer till när man svänger av E18. Superenkelt!.  Kordinater för dom som vill: 59.616961,16.55433

Avfart "Centrum, kongress center 134" sen ska man mot centrum och sen är det på vänster sida efter ca 250m. Busenkelt!


NÄR?

Träffen på hälla börjar kl 20 så om man försöker komma på plats till kl 18:45-19:00 då så har man tid att åka bort till hälla i karavan om man vill det i lagom tid tills det startar (jag vet att det kommer vara mycket bilar innan säkert också).


VILKA ÄR TRÄFFEN FÖR?

Alla som har en Toyota Supra (skulle vara häftigt om någon hade en Celica supra)! Även om man åker i en annan bil och har en Supra kan joina. Jag tycker det är roligt om man skulle få ihop ett gäng som snackar trim, styling och allt annat som rör våran bilmodell.



ÖVRIGT:

Det finns möjlighet på både Hälla och Erikslund (nya shoppingcentret på Örebrosidan av västerås) att blåsa av bilen i spacewash-tvätthall.
http://www.spacewash.com/spw_karta.html

Jag hoppas att dom som har möjlighet kommer och försök att sprida detta till era Supravänner som kanske inte finns här på sidan.
Jag är inte reggad på Supraclubsweden så om någon kan uppmärksamma dom som är där som ska till Västeråsträffen vore det kanon!

Om man ska äta och dricka på förträffen så vet jag att ni kommer slänga skräpet där det hör hemma. DVS inte på marken!

Ta med ett glatt humör och stor passion för Toyotas bästa bilmodell... SUPRA!
Det är givet för min del
kommer ABSOLUT och finnas på plats!!
ska försöka få med några till med mig från Örebro med
MVH/Lee:D


Mvh!

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
fanimej
29 mars 2012 · 182 Inlägg

Låter bra Lee! Nu måste vi få in flera i tråden big_smile, jag jobbar för fullt på det!

Senast redigerat av fanimej (29 mars 2012)

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
29 mars 2012 · 1 123 Inlägg

Detta verka komma o bli riktigt trevligt:cool:

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Grottan TMR|Team Moisty Racing
29 mars 2012 · 73 Inlägg

Sweeeeet!! big_smile Jag och polarn från teamet kommer och möter er grabbar! vi kanske får en eftersläntare också som inte e supra men det får vi leva med! Jag kikar runt lite jag med! det här kommer bli FETT KUL!!! big_smilebig_smile Läähääängtar!!

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.
Toyota Supra MKIV TT 6V Manuell "Moisty Top Secret Widebody" (1996)
fanimej
30 mars 2012 · 182 Inlägg

Grottan skrev:
Sweeeeet!! big_smile Jag och polarn från teamet kommer och möter er grabbar! vi kanske får en eftersläntare också som inte e supra men det får vi leva med! Jag kikar runt lite jag med! det här kommer bli FETT KUL!!! big_smilebig_smile Läähääängtar!!

Låter kanon det! Ska jag lägga upp bild med karta så det kanske blir lättare att se än min beskrivning?

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Grottan TMR|Team Moisty Racing
1 april 2012 · 73 Inlägg

fanimej skrev:

Grottan skrev:
Sweeeeet!! big_smile Jag och polarn från teamet kommer och möter er grabbar! vi kanske får en eftersläntare också som inte e supra men det får vi leva med! Jag kikar runt lite jag med! det här kommer bli FETT KUL!!! big_smilebig_smile Läähääängtar!!

Låter kanon det! Ska jag lägga upp bild med karta så det kanske blir lättare att se än min beskrivning?

Lägg upp en bild också så vi inte missar varandra (A)

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.
Toyota Supra MKIV TT 6V Manuell "Moisty Top Secret Widebody" (1996)
fanimej
2 april 2012 · 182 Inlägg

Grottan skrev:

fanimej skrev:

Grottan skrev:
Sweeeeet!! big_smile Jag och polarn från teamet kommer och möter er grabbar! vi kanske får en eftersläntare också som inte e supra men det får vi leva med! Jag kikar runt lite jag med! det här kommer bli FETT KUL!!! big_smilebig_smile Läähääängtar!!

Låter kanon det! Ska jag lägga upp bild med karta så det kanske blir lättare att se än min beskrivning?

Lägg upp en bild också så vi inte missar varandra (A)

Voila! Grymma skills i paint!

http://oi39.tinypic.com/206fzub.jpg

Senast redigerat av fanimej (2 april 2012)

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Freddeponken
2 april 2012 · 663 Inlägg

Kommer säkert förbi och spanar in åken men parkera på sidan av just för en anledning=)

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
2 april 2012 · 1 123 Inlägg

En av de finaste vägbeskrivningarna på länge:)

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
fanimej
2 april 2012 · 182 Inlägg

_lee_jr skrev:
En av de finaste vägbeskrivningarna på länge:)

Tack tack! Jag tycker bilden blev för liten men det verkar vara garaget som gör det. Om man högerklickar och väljer "Visa bild" eller "Show image" så kommer originalstorleken upp.

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Svampen021
3 april 2012 · 9 Inlägg

Jag kommer antingen med eller utan min supra beror på om jag hinner få klart den . Men grymt att ni styr supra träff!

fanimej
3 april 2012 · 182 Inlägg

Freddeponken skrev:
Kommer säkert förbi och spanar in åken men parkera på sidan av just för en anledning=)

Ta med kameran så kanske du får komma in wink

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Grottan TMR|Team Moisty Racing
3 april 2012 · 73 Inlägg

Du är så välkommen! big_smile
Fan va kul det här ska bli! big_smile

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.
Toyota Supra MKIV TT 6V Manuell "Moisty Top Secret Widebody" (1996)
fanimej
4 april 2012 · 182 Inlägg

Någon som har MK3:a som kommer? Skulle vara kul att ha olika generationer också smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Freddeponken
4 april 2012 · 663 Inlägg

fanimej skrev:

Freddeponken skrev:
Kommer säkert förbi och spanar in åken men parkera på sidan av just för en anledning=)

Ta med kameran så kanske du får komma in wink

vilken kamera? min pocketkamera?

fanimej
4 april 2012 · 182 Inlägg

Freddeponken skrev:

fanimej skrev:

Freddeponken skrev:
Kommer säkert förbi och spanar in åken men parkera på sidan av just för en anledning=)

Ta med kameran så kanske du får komma in wink

vilken kamera? min pocketkamera?

Har du ingen på mobilen som alla andra? Eller har du sålt den för fiskespön?

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
4 april 2012 · 781 Inlägg

fanimej skrev:

Freddeponken skrev:

fanimej skrev:

Ta med kameran så kanske du får komma in wink

vilken kamera? min pocketkamera?

Har du ingen på mobilen som alla andra? Eller har du sålt den för fiskespön?

Annars får väl jag se till att finnas på plats med hela kamerautrustningen, givetvis parkerar jag vid sidan av, då jag kör annat än Supra...

fanimej
5 april 2012 · 182 Inlägg

Fotografen_Micke skrev:

fanimej skrev:

Freddeponken skrev:

vilken kamera? min pocketkamera?

Har du ingen på mobilen som alla andra? Eller har du sålt den för fiskespön?

Annars får väl jag se till att finnas på plats med hela kamerautrustningen, givetvis parkerar jag vid sidan av, då jag kör annat än Supra...

Du är välkommen! smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
5 april 2012 · 781 Inlägg

fanimej skrev:

Fotografen_Micke skrev:

fanimej skrev:

Har du ingen på mobilen som alla andra? Eller har du sålt den för fiskespön?

Annars får väl jag se till att finnas på plats med hela kamerautrustningen, givetvis parkerar jag vid sidan av, då jag kör annat än Supra...

Du är välkommen! smile

Det tackar man för, fotograferar mer än gärna!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang