Elmia 2012 eftersnack :)

Muttley
8 april 2012 ·

Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

granadadr
8 april 2012 · 7 289 Inlägg

Mobeerg skrev:
Funderar lite på hur folk som kommer i sjukt skabbiga ,buckliga o allmänt risiga bilar ( ofta volvo ) med diverse ord osv tejpat tänker, någon som kan förklara?

swedish trash wink

Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Pim_Pim
8 april 2012 ·

AndreasPlars skrev:
Håller med om att lösaktigt klädda bimbosar inte har på en bilmässa i Sverige att göra.
Vem tar dit de? Vad har de där att göra?
Är de till för att locka till sig småkids med nyvaken sexualitet eller "snuskgubbar"? Det är ju pinsamt som kille att gå runt där bland de...

M.V.H.

haha snuskgubbar såg man ju gott om, kunde inte låta bli att skratta när jag såg en 50+ stå och smygfilma med mobilen.
Han ville verkligen inte att någon skulle se att han filmade så han stod och filmade rakt på dom i några sekunder, sen vek han bort mobilen lite och kollade runt omkring sig så ingen såg han, sen filmade han lite till och så höll han på. big_smile

risodlarn
8 april 2012 · 577 Inlägg

Krilles_ skrev:
Någon som vet varför 850in smet från snuten på A6 parkeringen?

Han var väl antagligen påtänd, huven var ju tejpad med silvertejp som huvlås och mycket riktigt stod han på E4 med huven över vindrutan nån timme senare.

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.
cooci
8 april 2012 · 23 Inlägg

Pim_Pim skrev:

AndreasPlars skrev:
Håller med om att lösaktigt klädda bimbosar inte har på en bilmässa i Sverige att göra.
Vem tar dit de? Vad har de där att göra?
Är de till för att locka till sig småkids med nyvaken sexualitet eller "snuskgubbar"? Det är ju pinsamt som kille att gå runt där bland de...

M.V.H.

haha snuskgubbar såg man ju gott om, kunde inte låta bli att skratta när jag såg en 50+ stå och smygfilma med mobilen.
Han ville verkligen inte att någon skulle se att han filmade så han stod och filmade rakt på dom i några sekunder, sen vek han bort mobilen lite och kollade runt omkring sig så ingen såg han, sen filmade han lite till och så höll han på. big_smile

Hahahaha fy fan! Dessa stackars gubbar XD

Little Devil
Dirtymike
8 april 2012 · 1 532 Inlägg

cooci skrev:

Pim_Pim skrev:

AndreasPlars skrev:
Håller med om att lösaktigt klädda bimbosar inte har på en bilmässa i Sverige att göra.
Vem tar dit de? Vad har de där att göra?
Är de till för att locka till sig småkids med nyvaken sexualitet eller "snuskgubbar"? Det är ju pinsamt som kille att gå runt där bland de...

M.V.H.

haha snuskgubbar såg man ju gott om, kunde inte låta bli att skratta när jag såg en 50+ stå och smygfilma med mobilen.
Han ville verkligen inte att någon skulle se att han filmade så han stod och filmade rakt på dom i några sekunder, sen vek han bort mobilen lite och kollade runt omkring sig så ingen såg han, sen filmade han lite till och så höll han på. big_smile

Hahahaha fy fan! Dessa stackars gubbar XD

Ja fifan en gubbe gick o krama en affisch han fick av en brud. Hoppas på man inte slutar så i livet.

Jeep J20 (1978)
cooci
8 april 2012 · 23 Inlägg

Dirtymike skrev:

cooci skrev:

Pim_Pim skrev:

haha snuskgubbar såg man ju gott om, kunde inte låta bli att skratta när jag såg en 50+ stå och smygfilma med mobilen.
Han ville verkligen inte att någon skulle se att han filmade så han stod och filmade rakt på dom i några sekunder, sen vek han bort mobilen lite och kollade runt omkring sig så ingen såg han, sen filmade han lite till och så höll han på. big_smile

Hahahaha fy fan! Dessa stackars gubbar XD

Ja fifan en gubbe gick o krama en affisch han fick av en brud. Hoppas på man inte slutar så i livet.

Haha hellre att han gick o krama affischen tongue

Little Devil
Dirtymike
8 april 2012 · 1 532 Inlägg

cooci skrev:

Dirtymike skrev:

cooci skrev:

Hahahaha fy fan! Dessa stackars gubbar XD

Ja fifan en gubbe gick o krama en affisch han fick av en brud. Hoppas på man inte slutar så i livet.

Haha hellre att han gick o krama affischen tongue

Ja hehe tongue

Jeep J20 (1978)
Germax
8 april 2012 · 12 086 Inlägg

Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Jag tyckte mässan va bra i år, bättre än i fjol.

Senast redigerat av Germax (8 april 2012)

cooci
8 april 2012 · 23 Inlägg

Germax skrev:
Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Hahahahha aaaw! Ja hjärtat dom e säkert bögar lr så har dom lite högre standard smile

Little Devil
Germax
8 april 2012 · 12 086 Inlägg

cooci skrev:

Germax skrev:
Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Hahahahha aaaw! Ja hjärtat dom e säkert bögar lr så har dom lite högre standard smile

Det är ju lustigt att ingen någonsin tycker att Marilyn Monroe eller Dolly Parton är whitetrash?
Jag gillar både stora bröst och snygga rövar och jag är inte bög, så jag bara gissade att dom som inte gör det är bögar? tongue

cooci
8 april 2012 · 23 Inlägg

Germax skrev:

cooci skrev:

Germax skrev:
Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Hahahahha aaaw! Ja hjärtat dom e säkert bögar lr så har dom lite högre standard smile

Det är ju lustigt att ingen någonsin tycker att Marilyn Monroe eller Dolly Parton är whitetrash?
Jag gillar både stora bröst och snygga rövar och jag är inte bög, så jag bara gissade att dom som inte gör det är bögar? tongue

Båda töserna har blivit kallad både de ena o de andra ska du se men dom flesta töserna på elmia va tyvärr under kategorin slampa lr va man nu vill kalla de... Dock såg ja ett par töser som såg helt oki ut men dom va inte sönder sminkade lr stod i vägen så dom gillade ja smile vilket ja även sa till dom wink

Men de e tur att smaken e olika!!!! smile

Little Devil
Dirtymike
8 april 2012 · 1 532 Inlägg

Germax skrev:

cooci skrev:

Germax skrev:
Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Hahahahha aaaw! Ja hjärtat dom e säkert bögar lr så har dom lite högre standard smile

Det är ju lustigt att ingen någonsin tycker att Marilyn Monroe eller Dolly Parton är whitetrash?
Jag gillar både stora bröst och snygga rövar och jag är inte bög, så jag bara gissade att dom som inte gör det är bögar? tongue

Just därför man har en normal tjej me stora bröst o snygg röv wink

Jeep J20 (1978)
cooci
8 april 2012 · 23 Inlägg

Dirtymike skrev:

Germax skrev:

cooci skrev:

Hahahahha aaaw! Ja hjärtat dom e säkert bögar lr så har dom lite högre standard smile

Det är ju lustigt att ingen någonsin tycker att Marilyn Monroe eller Dolly Parton är whitetrash?
Jag gillar både stora bröst och snygga rövar och jag är inte bög, så jag bara gissade att dom som inte gör det är bögar? tongue

Just därför man har en normal tjej me stora bröst o snygg röv wink

Hahahaha helt rätt! Vem gillar inte big buts liksom wink

Little Devil
Dirtymike
8 april 2012 · 1 532 Inlägg

cooci skrev:

Dirtymike skrev:

Germax skrev:

Det är ju lustigt att ingen någonsin tycker att Marilyn Monroe eller Dolly Parton är whitetrash?
Jag gillar både stora bröst och snygga rövar och jag är inte bög, så jag bara gissade att dom som inte gör det är bögar? tongue

Just därför man har en normal tjej me stora bröst o snygg röv wink

Hahahaha helt rätt! Vem gillar inte big buts liksom wink

Jo o sen är hon på tjocken me så hon blir baa vackrare o vackrare big_smile

Jeep J20 (1978)
jimmzzan
8 april 2012 · 1 168 Inlägg

tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
https://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Ljepone * Studerande *
8 april 2012 · 563 Inlägg

"Wanna Gear Me Up" .. Men aaa, sex säljer

Besserwisser
8 april 2012 ·

Germax skrev:
Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Jag tyckte mässan va bra i år, bättre än i fjol.

Eeh? Då undrar jag för det första, tittar du hellre på en tjej än sätter på henne?

Om ja - gå på porrklubb istället för på motormässa. Om nej - skaffa en tjej som du kan sätta på istället för att bara stå och titta på dom (och framställa dig själv som om du var nyss inflyttad från Afrika och aldrig sett en vitskinnad tjej någonsin).

Dessa "värdinnor" (inte sällan utklädda till prostituerade) har hamnat väldigt fel. Det är en motormässa, besökarna vill se bilar. Inte så komplicerat.

Germax
9 april 2012 · 12 086 Inlägg

Mannenmyten skrev:

Germax skrev:
Ni som gnäller på utsminkade brudar måste ju va bögar eller nått?

Jag går på mässan för att se bilar, men fyller de ut med läckra tjejer emellan tycker jag bara det är kul.

Jag tyckte mässan va bra i år, bättre än i fjol.

Eeh? Då undrar jag för det första, tittar du hellre på en tjej än sätter på henne?

Om ja - gå på porrklubb istället för på motormässa. Om nej - skaffa en tjej som du kan sätta på istället för att bara stå och titta på dom (och framställa dig själv som om du var nyss inflyttad från Afrika och aldrig sett en vitskinnad tjej någonsin).

Dessa "värdinnor" (inte sällan utklädda till prostituerade) har hamnat väldigt fel. Det är en motormässa, besökarna vill se bilar. Inte så komplicerat.

Haha jag utgår inte från tanken att sätta på alla tjejer jag ser. Men hade jag haft chansen att sätta på tjejerna på mässan hade jag gjort dom flesta, ja.

Att jag ser dom som snygga tjejer eller att ni ser dom som slampor kan man ju diskutera vilket som är fel och rätt. I grunden är det ju människor vi pratar om.

AndreasPlars
9 april 2012 · 1 062 Inlägg

Germax skrev:
[
Haha jag utgår inte från tanken att sätta på alla tjejer jag ser. Men hade jag haft chansen att sätta på tjejerna på mässan hade jag gjort dom flesta, ja.

Att jag ser dom som snygga tjejer eller att ni ser dom som slampor kan man ju diskutera vilket som är fel och rätt. I grunden är det ju människor vi pratar om.

Just du verkar tillhöra den kategori snubbar som tilltalas av tjejer som ser ut som prostituerade och som "viker ut sig".
Andra, de allra flesta mogna och heterosexuella män, föredrar att slippa se eländet. Speciellt då man har tjejen eller annat damsällskap med sig.
Bara för att man tilltalas av välformade kvinnor betyder det inte att man vi se de utklädda till billiga fnask i kasslerövedrag på en bilmässa.
Men du kör ju BMW med stora blanka hjul så vi kanske ska ha lite överséende med dig wink

M.V.H.

Senast redigerat av AndreasPlars (9 april 2012)

Saab 900i (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang