Elmia 2012 eftersnack :)

JDMCRAZE
9 april 2012 · 2 077 Inlägg

AndreasPlars skrev:

Germax skrev:
[
Haha jag utgår inte från tanken att sätta på alla tjejer jag ser. Men hade jag haft chansen att sätta på tjejerna på mässan hade jag gjort dom flesta, ja.

Att jag ser dom som snygga tjejer eller att ni ser dom som slampor kan man ju diskutera vilket som är fel och rätt. I grunden är det ju människor vi pratar om.

Just du verkar tillhöra den kategori snubbar som tilltalas av tjejer som ser ut som prostituerade och som "viker ut sig".
Andra, de allra flesta mogna och heterosexuella män, föredrar att slippa se eländet. Speciellt då man har tjejen eller annat damsällskap med sig.
Bara för att man tilltalas av välformade kvinnor betyder det inte att man vi se de utklädda till billiga fnask i kasslerövedrag på en bilmässa.
Men du kör ju BMW med stora blanka hjul så vi kanske ska ha lite överséende med dig wink

M.V.H.

hahahahahahahahahah
klockrent smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Tynnerstroem
9 april 2012 · 345 Inlägg

AndreasPlars skrev:

Germax skrev:
[
Haha jag utgår inte från tanken att sätta på alla tjejer jag ser. Men hade jag haft chansen att sätta på tjejerna på mässan hade jag gjort dom flesta, ja.

Att jag ser dom som snygga tjejer eller att ni ser dom som slampor kan man ju diskutera vilket som är fel och rätt. I grunden är det ju människor vi pratar om.

Just du verkar tillhöra den kategori snubbar som tilltalas av tjejer som ser ut som prostituerade och som "viker ut sig".
Andra, de allra flesta mogna och heterosexuella män, föredrar att slippa se eländet. Speciellt då man har tjejen eller annat damsällskap med sig.
Bara för att man tilltalas av välformade kvinnor betyder det inte att man vi se de utklädda till billiga fnask i kasslerövedrag på en bilmässa.
Men du kör ju BMW med stora blanka hjul så vi kanske ska ha lite överséende med dig wink

M.V.H.

Fucking awesome right there.lol

No offence Germax!

volvo240tic Egen företagare & Flockare
9 april 2012 · 314 Inlägg

Mässan var ok men det är många bilar som vart med flera gånger. Måste finnas ett större utbud här i sverige.
Mässans bästa anser jag personligen var den vita amazonen med Nissan GTR motor och 22" fälgar i B-Hallen , vilken jävla välbyggd kärra.

Volvo 240 turbo 4 life
NoFantasy Garaget Anhängare!
9 april 2012 · 2 068 Inlägg

Hej, jag såg en skitrolig sak på ELMIA, Var inte där. men såg den här bilden
Bilen på utställningen
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1586399

Lika dan nästan, som jag och farsan byggde.. Att den kom in i hallen var roligt!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=26048

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Volvo 740 (1988)
Nybergrobin
9 april 2012 · 2 381 Inlägg

volvo240tic skrev:
Mässan var ok men det är många bilar som vart med flera gånger. Måste finnas ett större utbud här i sverige.
Mässans bästa anser jag personligen var den vita amazonen med Nissan GTR motor och 22" fälgar i B-Hallen , vilken jävla välbyggd kärra.

både jag och farsan imponerades rejält av den smile så jävla snygg med alla svarta detaljer till den färgen och fälgarna

Berglund_89
9 april 2012 · 1 476 Inlägg

Den blonda tjejen som är med på bild är hur trevlig som helst wink

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
_Funky_
9 april 2012 · 10 Inlägg

cooci skrev:

JDMCRAZE skrev:
Tyckte den var bra som fan i år.
Mycket bättre än alla föregående åren, dock stör jag mig på alla såkallade modeller som står i vägen när man ska fota.
Och ska dem ha modeller så borde dem ju inte behöva 300 kg smink.

En vän till mig jobbade som modell, men inte 300 kg smink där som vissa från VIP Models ^^
Har ju hört en del om dem med, vad dem gjorde på Harrys med.. sjukt pinsamt ju!
Men ja man kanske inte kan vänta sig annat av white*******

Hahahahahahaha!!!! Härligt o höra att de även finns killar som störs sig på plåt"brudarna" wink)

Vad gjorde dom på Harrys som var sjukt pinsamt?

Jimmylainen
9 april 2012 · 420 Inlägg

Från en annan låst tråd, var tvungen att svara..

Mannenmyten skrev:
Först och främst borde denna tråden kanske låsas och diskussionen fortsätta i en "Eftersnack", men alla eftersnackar här så vi kör på.

Konstigt att man kan ha så vilt skilda upplevelser om samma evenemang. Jag har bara positiva lovord om mässan, kan inte hitta något att klaga på. Alla mina förväntningar infriades.

Detta kanske kan låta märkligt, men med bakgrund av mina egna upplevelser (som odelat varit positiva) kanske de som fått en "riktigt dålig helg" har sig själva att skylla. Jag har ju svårt att se hur man skulle tycka själva mässan var så katastrofal som vissa ger uttryck för. För om jag förstått det rätt så pratas det i denna tråden om två helt olika händelser. Dels mässan på Elmia och dels ett pack patrask som står och glor på en parkering och skräpar. Nån skrev till och med nyligen och föreslog (om jag förstod det rätt) att mässan inte skulle arrangeras fler gånger, med anledning av att (om jag förstod det rätt) några hade skräpat ner på en parkering. Ööh, var finns sambandet där emellan?

Missförstå mig inte. Vill folk stå och glo på en parkering, titta på sina rishögar och kasta glasflaskor på varann så ska de väl få det, vi lever i ett fritt land (nåja, någorlunda fritt i alla fall). Men jag fattar inte varför dessa kommer och gnäller sedan (och framför allt inte i den HÄR tråden)? De som med i leken ger får leken tåla. Jag skulle förstås aldrig utsätta mig för något sånt där, jag tittar hellre på snygga bilar. Det är lite mer klass på det.

Du, din halvdåre tycker alltså att det är rätt att kasta glas och skräp runt halva Jönköping? Vi lever ju trots allt i ett fritt land eller hur menar du? Du verkar ju helt pantad, kör iväg med din 740, lite mer stil & klass än så blir det ju ändå inte.


jimmzzan skrev:

tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Hon blonda är ju verkligen jätteäcklig... ( http://scandalbeauties.com/bloggar/sand … ?locale=se )

Senast redigerat av Jimmylainen (9 april 2012)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
9 april 2012 · 14 058 Inlägg

Jimmylainen skrev:
Från en annan låst tråd, var tvungen att svara..

Mannenmyten skrev:
Först och främst borde denna tråden kanske låsas och diskussionen fortsätta i en "Eftersnack", men alla eftersnackar här så vi kör på.

Konstigt att man kan ha så vilt skilda upplevelser om samma evenemang. Jag har bara positiva lovord om mässan, kan inte hitta något att klaga på. Alla mina förväntningar infriades.

Detta kanske kan låta märkligt, men med bakgrund av mina egna upplevelser (som odelat varit positiva) kanske de som fått en "riktigt dålig helg" har sig själva att skylla. Jag har ju svårt att se hur man skulle tycka själva mässan var så katastrofal som vissa ger uttryck för. För om jag förstått det rätt så pratas det i denna tråden om två helt olika händelser. Dels mässan på Elmia och dels ett pack patrask som står och glor på en parkering och skräpar. Nån skrev till och med nyligen och föreslog (om jag förstod det rätt) att mässan inte skulle arrangeras fler gånger, med anledning av att (om jag förstod det rätt) några hade skräpat ner på en parkering. Ööh, var finns sambandet där emellan?

Missförstå mig inte. Vill folk stå och glo på en parkering, titta på sina rishögar och kasta glasflaskor på varann så ska de väl få det, vi lever i ett fritt land (nåja, någorlunda fritt i alla fall). Men jag fattar inte varför dessa kommer och gnäller sedan (och framför allt inte i den HÄR tråden)? De som med i leken ger får leken tåla. Jag skulle förstås aldrig utsätta mig för något sånt där, jag tittar hellre på snygga bilar. Det är lite mer klass på det.

Du, din halvdåre tycker alltså att det är rätt att kasta glas och skräp runt halva Jönköping? Vi lever ju trots allt i ett fritt land eller hur menar du? Du verkar ju helt pantad, kör iväg med din 740, lite mer stil & klass än så blir det ju ändå inte.


jimmzzan skrev:

tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Hon blonda är ju verkligen jätteäcklig... ( http://scandalbeauties.com/bloggar/sand … ?locale=se )

Silikontuttar och Botoxläppar är inget för mig!!! Det ser väldigt onaturligt ut!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Peter_5565
9 april 2012 · 326 Inlägg

OscarSkold skrev:
Den blonda tjejen som är med på bild är hur trevlig som helst wink

Bilden i inlägg #36?
När jag såg den så hajade jag till och fick för mig att det var en kille.. Hade jag fel?

volvo240tic Egen företagare & Flockare
9 april 2012 · 314 Inlägg

Peter_5565 skrev:

OscarSkold skrev:
Den blonda tjejen som är med på bild är hur trevlig som helst wink

Bilden i inlägg #36?
När jag såg den så hajade jag till och fick för mig att det var en kille.. Hade jag fel?

hahahahaha

Volvo 240 turbo 4 life
loow Jävel
9 april 2012 · 2 018 Inlägg

Var bara där i 3 timmar, tyckte det var ungefär som vanligt.
Hann se det mesta då det inte var så mycket folk. Tyckte det var lite trist att vöx inte tvättat sin amazon och 240 sad
Men han kanske har fullt upp med annat smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
V70Dahlgren
9 april 2012 · 143 Inlägg

Ni verkar ju ha lagt mer energi på å titta på tjejer än bilar för de e ju d (enda) som diskuteras här smile

Tycker d hör till me lite tjejer på sådana här mässor, har väll alltid varit så!! e ju klädseln som änrats lite tongue Att kalla dom slynor för dom gör ett modelljobb på sådana här massor e ju bara så tråkigt å höra. Sen att man inte tycker alla e snygga d förstår jag, de gör inte jag heller... alla e vi olika smile

tompanhuhu
9 april 2012 · 3 Inlägg

Krilles_ skrev:
Någon som vet varför 850in smet från snuten på A6 parkeringen?

En man i 20-årsåldern greps efter att han kört på en person och två bilar på A6-området. Personen fick lindriga skador i benet. När polisen försökte stoppa mannen smet han ifrån plasten men kunde sedan gripas. Han frigavs under natten.

Volkswagen Golf IV "1.9 TDI" (2000)
Berglund_89
9 april 2012 · 1 476 Inlägg

volvo240tic skrev:

Peter_5565 skrev:

OscarSkold skrev:
Den blonda tjejen som är med på bild är hur trevlig som helst wink

Bilden i inlägg #36?
När jag såg den så hajade jag till och fick för mig att det var en kille.. Hade jag fel?

hahahahaha

här var det sandlådenivå ja... OVANLIGT!

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
-Michael :-)
9 april 2012 · 367 Inlägg

Mässan var dålig, ALLA "babes" var fula och skabbiga, vädret sög skit, A6 var tydligen som vanligt.


Fuck you Jönköping.

Besserwisser
9 april 2012 ·

-Michael skrev:
Mässan var dålig, ALLA "babes" var fula och skabbiga, vädret sög skit, A6 var tydligen som vanligt.


Fuck you Jönköping.

På vilket sätt var mässan dålig, tycker du?

Ksj
9 april 2012 · 1 217 Inlägg

jimmzzan skrev:

tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Damn, vad tog dom i timmen? roll

Saab 900 "2.1an" (1992)
Jimmylainen
9 april 2012 · 420 Inlägg

Ksj skrev:

jimmzzan skrev:

tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Damn, vad tog dom i timmen? roll

Dom var väldigt billiga.

Masterworks
9 april 2012 ·

Ksj skrev:

jimmzzan skrev:

tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Damn, vad tog dom i timmen? roll

Vad är problemet? roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang