Elmia 2012 eftersnack :)

nesum
9 april 2012 · 695 Inlägg

Verkar som att få va där för att titta på bilar, för inte många har något vettigt eller skoj att berätta om de bilar som faktiskt stod där. Att brudarna inte va lika snygga som vanligt bevisar juh bara hur förväntningarna inför mässan sågades vid anklarna i ångesten att ha åkt dit pga allt spackel dessa tjejer bar på... Finns här ingen som såg bilarna och kan slänga upp ett par bilder till oss som inte hade tid att åka dit?..

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Jimmylainen
9 april 2012 · 420 Inlägg

Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
9 april 2012 · 14 058 Inlägg

Jimmylainen skrev:
Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Vem eller vad är kooz?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Masterworks
9 april 2012 ·

Jimmylainen skrev:
Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Kanske dax för dig att ställa ut då? wink

loow Jävel
9 april 2012 · 2 018 Inlägg

Vettemannen skrev:

Jimmylainen skrev:
Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Vem eller vad är kooz?

/Benny

Zerrari, Zpite osv. En bilbyggare som gillar att bygga extrema bilar, med ganska mycket glasfiber och tv,dvd,lampor osv. Vissa gillar det, vissa inte.

You got to risk it, to get the biscuit :)
nesum
9 april 2012 · 695 Inlägg

Vettemannen skrev:

Jimmylainen skrev:
Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Vem eller vad är kooz?

/Benny

Google-bilder.... KOOZ

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Helvete_racing Arg Snickare
9 april 2012 · 875 Inlägg

sista gången man besökte jönköping.

Glesmark
9 april 2012 · 1 938 Inlägg

Tråkigt när det blir såhär, var där 2007 för första gången och tyckte de va kul med något nytt, 2008 var det givet att man åkte dit, det var ju helball som man upplevde det året innan, men förhoppningarna infriades inte alls, har inte varit där sen dess heller.

Tror det har att göra med att man ser ombyggda bilar på gatan vart man än rör sig, det är inte ens nära unikt att ha en stylad bil längre.

-Michael :-)
9 april 2012 · 367 Inlägg

Mannenmyten skrev:

-Michael skrev:
Mässan var dålig, ALLA "babes" var fula och skabbiga, vädret sög skit, A6 var tydligen som vanligt.


Fuck you Jönköping.

På vilket sätt var mässan dålig, tycker du?

Många av bilarna hade man sett tidigare, utan någon som helst förändring på på varken exteriör eller interiör.
Hade någon en hörbar volym på sitt sexiga ljudbygge så blev det kalabalik bland ljudvakterna.

Utöver just byggena så är det ett vanligt förekommande med alla white trash-familjer som måste ha med sig sina bebisar i barnvagn inne på mässan. Fixa barnvakt, snälla.

Sen att det skall krävas en mosh pit  för att ta sig in i B(?)-hallen är inte acceptabelt.
På en såpass stor mässa måste man anställa mer än 1 funktionär samt mer än 2 ordningsvakter.

Slagsmålen var inte långt borta och vem skall stoppa det när det väl smäller?


Tack för ordet.

NoFantasy Garaget Anhängare!
9 april 2012 · 2 068 Inlägg

Nån som har koll på hur många besökare det var i år?

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 (1988)
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Glesmark
9 april 2012 · 1 938 Inlägg

-Michael skrev:

Mannenmyten skrev:

-Michael skrev:
Mässan var dålig, ALLA "babes" var fula och skabbiga, vädret sög skit, A6 var tydligen som vanligt.


Fuck you Jönköping.

På vilket sätt var mässan dålig, tycker du?

Många av bilarna hade man sett tidigare, utan någon som helst förändring på på varken exteriör eller interiör.
Hade någon en hörbar volym på sitt sexiga ljudbygge så blev det kalabalik bland ljudvakterna.

Utöver just byggena så är det ett vanligt förekommande med alla white trash-familjer som måste ha med sig sina bebisar i barnvagn inne på mässan. Fixa barnvakt, snälla.

Sen att det skall krävas en mosh pit  för att ta sig in i B(?)-hallen är inte acceptabelt.
På en såpass stor mässa måste man anställa mer än 1 funktionär samt mer än 2 ordningsvakter.

Slagsmålen var inte långt borta och vem skall stoppa det när det väl smäller?


Tack för ordet.

Va e en mosh pit? tongue

NoFantasy Garaget Anhängare!
9 april 2012 · 2 068 Inlägg

slåss med knytnävar, eller slåss överhuvudtaget, gör man väll bara på psycho billy och skins konserter.. inte annat, vad jag vet.. hur skulle det se ut?

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Volvo 740 (1988)
Pettzon88
9 april 2012 · 295 Inlägg

Tyckte om oii oii montern, dem bilarna var bäst smile Snygga smile Håller med tidigare talare, Vad fan gör alla protistuerade där för?  Bilmässa=Bilar eller är de bara jag som åker dit för att spana in coola åk? och inhandla lite billigare delar big_smile

Senast redigerat av Pettzon88 (9 april 2012)

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Helvete_racing Arg Snickare
9 april 2012 · 875 Inlägg
Jimmylainen
9 april 2012 · 420 Inlägg

Masterworks skrev:

Jimmylainen skrev:
Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Kanske dax för dig att ställa ut då? wink

Enda kommentaren du hade att komma med? Behöver ingen bil då jag använder andra färdmedel och ser då ingen anledning att slänga ut pengar på det.

Masterworks
9 april 2012 ·

Jimmylainen skrev:

Masterworks skrev:

Jimmylainen skrev:
Fanns inga bilar att kolla på. Allt var ju princip samma skit som man har sett åren innan. Släng bort kooz och ta in andra vettiga istället, hans överdrivna bilar är man trött på.

In med custombyggen som kan köras på gatan och inte bara åka runt på ett släp.

Kanske dax för dig att ställa ut då? wink

Enda kommentaren du hade att komma med? Behöver ingen bil då jag använder andra färdmedel och ser då ingen anledning att slänga ut pengar på det.

Att kasta skit på folk som ställer ut känns som en sämre kommentar än min iallafall?

Dirtymike
9 april 2012 · 1 532 Inlägg

Masterworks skrev:

Jimmylainen skrev:

Masterworks skrev:

Kanske dax för dig att ställa ut då? wink

Enda kommentaren du hade att komma med? Behöver ingen bil då jag använder andra färdmedel och ser då ingen anledning att slänga ut pengar på det.

Att kasta skit på folk som ställer ut känns som en sämre kommentar än min iallafall?

Bara lägga ner me skit snacket o prata om det man ska prata om alltså Elmia.

Jeep J20 (1978)
Masterworks
9 april 2012 ·

Dirtymike skrev:

Masterworks skrev:

Jimmylainen skrev:

Enda kommentaren du hade att komma med? Behöver ingen bil då jag använder andra färdmedel och ser då ingen anledning att slänga ut pengar på det.

Att kasta skit på folk som ställer ut känns som en sämre kommentar än min iallafall?

Bara lägga ner me skit snacket o prata om det man ska prata om alltså Elmia.

Kan bara hålla med! Att massa bussåkare trackar ner på utställarna
gör ju knappast mässan bättre! wink

Tycker det var en bättre mässa än dom senaste åren då det var mer
bilar och mindre "rymdraketer". smile

Djo
9 april 2012 · 10 157 Inlägg

första året man var ner var väll en heldel fina bilar dock fanns det vällendel bilar som man såg en del små saker på som inte hade tagit lång tid att fixa. Det jag dock tyckte var värst var entren 250kr pär dag vilket gjorde att jag endast var in på fredagen och åkte hem på lördag morgon med så många besökare förstår jag ej varför entren måste vara så hög igentligen natt livet vet jag inte så mycket om låg och sov då jag åkt närmare 40mil för att komma ditt så var trött var dock en heldel liv utanför hotelet och på morgonen hade någon skrivit heil hitler på en 960 plus en stor *** på framrutan tror ju inte det var ägarn själv eller vad tror ni?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Jimmylainen
9 april 2012 · 420 Inlägg

Masterworks skrev:

Dirtymike skrev:

Masterworks skrev:

Att kasta skit på folk som ställer ut känns som en sämre kommentar än min iallafall?

Bara lägga ner me skit snacket o prata om det man ska prata om alltså Elmia.

Kan bara hålla med! Att massa bussåkare trackar ner på utställarna
gör ju knappast mässan bättre! wink

Tycker det var en bättre mässa än dom senaste åren då det var mer
bilar och mindre "rymdraketer". smile

Åker ej buss så var det bra med den saken.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang