Inför: Karavan till Tüskland/Japan träff i Katrineholm 19 maj 2012

_Johannes
20 april 2012 · 383 Inlägg

Shalle89 skrev:
som jag har summerat det nu så kommer vi att vara framme på mediamarkt parkeringen kl 16 och vi kommer att stanna där i ca en timma, kl 17 rullar vi upp till katrineholm. Jag behöver en frivillig ifrån varje stad som har kontakt med mig. Mitt nummer är 0737-813800 så bara att slå en pling om ni har frågor eller bara vill tjöta lite. haha

Tkr jag låter som en bra ide!
Hade lätt vart med som kontakt i norrkpg ifall jag inte skulle anordnat o måste va där mkt tidigigare wink

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

_Johannes skrev:

Weine93 skrev:
Ska ni inte ha nån paus i Linköping? smile

det är väl bättre o försöka stanna så lite som möjligt, så de vore nog smidigare om du åkte till norrköping, tar ju bara 15-20 min för dig smile

Ja vi kommer bara att stanna i borås, jönköping och norrköping. Det är inte så smart att stanna för mycket där folk kan komma vilse eller "olycksrisken" är hög i inner städerna. Men ta dig som sagt av weine93 till norrköping och haka på.

OBS karavanen är en lugn karavan! Ingen Brumm Brumm karavan. Vill ni rajsa dit så åt själva.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

Michkijn skrev:

_Johannes skrev:
Ett förslag vore ju ifall ni skulle ha nån form av telefon kontakt ivarje stad ifall de blir förseningar och liknande. mendet är ju bara ett förslag.

Tänkte precis skriva samma sak.

BTW. hur mycket kostar era "radios"? äre typ 300spänn som på mediamarkt, eller är det supergrejer? tongue

Tror inte dom e så dyra runt 300 gissar jag på.
Men köp ingen walki talki! de e bara två som kan hålla kontakt på.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Rapide
20 april 2012 · 188 Inlägg

Shalle89 skrev:

Michkijn skrev:

_Johannes skrev:
Ett förslag vore ju ifall ni skulle ha nån form av telefon kontakt ivarje stad ifall de blir förseningar och liknande. mendet är ju bara ett förslag.

Tänkte precis skriva samma sak.

BTW. hur mycket kostar era "radios"? äre typ 300spänn som på mediamarkt, eller är det supergrejer? tongue

Tror inte dom e så dyra runt 300 gissar jag på.
Men köp ingen walki talki! de e bara två som kan hålla kontakt på.

1500 var den billigaste jag såg

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
hesselgren
20 april 2012 · 117 Inlägg

Kan stå som kontaktperson i Norrköping, har planerat att vara på plats lite tidigare ivf

Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

hesselgren skrev:
Kan stå som kontaktperson i Norrköping, har planerat att vara på plats lite tidigare ivf

Då e de bokat! Alla som har frågor angående norrköping får vända sig till Hesselgren

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Weine93
21 april 2012 · 157 Inlägg

Shalle89 skrev:

_Johannes skrev:

Weine93 skrev:
Ska ni inte ha nån paus i Linköping? smile

det är väl bättre o försöka stanna så lite som möjligt, så de vore nog smidigare om du åkte till norrköping, tar ju bara 15-20 min för dig smile

Ja vi kommer bara att stanna i borås, jönköping och norrköping. Det är inte så smart att stanna för mycket där folk kan komma vilse eller "olycksrisken" är hög i inner städerna. Men ta dig som sagt av weine93 till norrköping och haka på.

OBS karavanen är en lugn karavan! Ingen Brumm Brumm karavan. Vill ni rajsa dit så åt själva.

nja de tar lite längre tid än 15-20min efter som de tar 30 min till linköping också men visst jag kan väl åka till norrköping dåsmile

BMW 525 tds "Vinterbilen" (1995)
BMW 320dA (2005)
Nissan 200sx s13 "fd 200an" (1990)
Rapide
24 april 2012 · 188 Inlägg

Hur går det med comradio mogge?smile

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
mogg3 "Daily Driven"
24 april 2012 · 295 Inlägg

Rapide skrev:
Hur går det med comradio mogge?smile

Hehe det går inte alls smile

Jag ringde en butik nu ser inte ljust ut alls vi får ta den på Kjell och Compani eller Teknikmagasinet smile

Senast redigerat av mogg3 (24 april 2012)

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Rapide
24 april 2012 · 188 Inlägg

Vad är det som inte går då? ingen rabatt?big_smile

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
mogg3 "Daily Driven"
24 april 2012 · 295 Inlägg

Rapide skrev:
Vad är det som inte går då? ingen rabatt?big_smile

Stämmer bra de eftersom inte Elgiganten inte har nåt sånt som de verkar ;/

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Rapide
1 maj 2012 · 188 Inlägg

min hydral slang till kopplingen rök idag, hoppas få denna innan karaven annars får jag stå på tyska sidan med min Tiguan som jag får imorgon smile

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
Shalle89
2 maj 2012 · 705 Inlägg

Rapide skrev:
min hydral slang till kopplingen rök idag, hoppas få denna innan karaven annars får jag stå på tyska sidan med min Tiguan som jag får imorgon smile

Men de fixar du la på 2 veckor?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Rapide
3 maj 2012 · 188 Inlägg

Shalle89 skrev:

Rapide skrev:
min hydral slang till kopplingen rök idag, hoppas få denna innan karaven annars får jag stå på tyska sidan med min Tiguan som jag får imorgon smile

Men de fixar du la på 2 veckor?

det är inte säkert, gt grejer är bland det svåraste att hitta

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
Rapide
7 maj 2012 · 188 Inlägg

Wiho big_smile hittade en slang från USA, beställde den i torsdags så har den idag eller imorgon, så hinner till träffen smile

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
Dirtymike
7 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Sålde Shogunen igår så de blir inge Japs åka för min del. Följer nog ändå me upp men blir i Cheva pickis istället o parkering på annat håll där uppe.

Jeep J20 (1978)
Shalle89
7 maj 2012 · 705 Inlägg

Gött!! Och jag fick hem mitt shit ida! ^^ E så glad så jag kan sprängas!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
mogg3 "Daily Driven"
7 maj 2012 · 295 Inlägg

mogg3 skrev:

Rapide skrev:
Vad är det som inte går då? ingen rabatt?big_smile

Stämmer bra de eftersom inte Elgiganten inte har nåt sånt som de verkar ;/

Netonnet köpte jag mina smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Shalle89
7 maj 2012 · 705 Inlägg

mogg3 skrev:

mogg3 skrev:

Rapide skrev:
Vad är det som inte går då? ingen rabatt?big_smile

Stämmer bra de eftersom inte Elgiganten inte har nåt sånt som de verkar ;/

Netonnet köpte jag mina smile

Vad betala du?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Gbgarn VW frälst
13 maj 2012 · 242 Inlägg

Kan meddela att jag också åker med ,från göteborg smile

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang