Det här är en projekttråd om min Chevrolet Monte Carlo från -70. Innan jag bestämde mig för att fixa i ordning bilen har den stått i en lada i 20 år. Det satt då en 400 motor i men har nu bytt till en smått vässad 350. Drar helt... Visa mer
Butch89 skrev:Riktigt fin projekt! Prem lagd
ChevyJ skrev:Danne_nkpg skrev:Nu då? Är den klar nu? Haha naae, el och bromsar kvar!! Verkar vara det tråkigaste så svårt att få grabbarna till garaget numera...
Danne_nkpg skrev:Nu då? Är den klar nu?
meendi skrev:ChevyJ skrev:Danne_nkpg skrev:Nu då? Är den klar nu? Haha naae, el och bromsar kvar!! Verkar vara det tråkigaste så svårt att få grabbarna till garaget numera... Haha svårt att få dem till garaget du måste visa vem som bestämmer kmr följas lycka till
ChevyJ skrev:meendi skrev:ChevyJ skrev:Haha naae, el och bromsar kvar!! Verkar vara det tråkigaste så svårt att få grabbarna till garaget numera... Haha svårt att få dem till garaget du måste visa vem som bestämmer kmr följas lycka tillJa nu har vi kommit igång med elen o börjat dra kablar, känns skönt att kunna se att ngt faktiskt händer på bilen:)
meendi skrev:ChevyJ skrev:Haha naae, el och bromsar kvar!! Verkar vara det tråkigaste så svårt att få grabbarna till garaget numera... Haha svårt att få dem till garaget du måste visa vem som bestämmer kmr följas lycka till
ChevyJ skrev:Haha naae, el och bromsar kvar!! Verkar vara det tråkigaste så svårt att få grabbarna till garaget numera...
TT-Avant skrev:Nä nu får du allt ta och pallra dej ut i garaget och dra elen själv.. hehe
TT-Avant skrev:ja för det är ju ofta så, ska man ha något gjort så får man fan göra det själv asså haha
Thunderbird88 skrev:Mycket kul projekt! Får du ut den till nästa sommar då?
ChevyJ skrev:Thunderbird88 skrev:Mycket kul projekt! Får du ut den till nästa sommar då? Tack!! Ja den ska faan ut tills dess!
AskforRobban skrev:Grymt kul projekt du har! Snacka att ni har kommit långt på kort tid! Ser fram emot att följa ditt projekt, lycka till!
AskforRobban skrev:Ja man blir nog lätt ivrig när det inte är så mycket kvar! Vad har du kvar att göra på elsystemet och bromsarna?
supra-power skrev:Grymt projekt du har. Kommer följas