Inför: Stenungsunds volvo-träff 2012, 28/7

Hillbill Redneck life
24 juli 2012 · 357 Inlägg

Nisse_R skrev:
Då blev det planerat me tjejen att vi kommer på eran träff på lördagen. Då hon alltid ha velat till Smögen så är ju inte eran träff så långt ifrån. smile Roligt att se lite nya platser.

Mvh Nisse

Bra tjej du hittat;) Tror mina ex hellre hade städat toaletter än att ha åkt på Volvoträff:P

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
m-svernvik
24 juli 2012 · 472 Inlägg

Kommer! smile

Volvo V70 (2012)
Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
Fridell/t5 Installatör
24 juli 2012 · 773 Inlägg

Nisse_R skrev:
Då blev det planerat me tjejen att vi kommer på eran träff på lördagen. Då hon alltid ha velat till Smögen så är ju inte eran träff så långt ifrån. smile Roligt att se lite nya platser.

Mvh Nisse

Tja!
Haha fan så gött å höra smile
Ses på lördag smile

"Ölen In, Böseblicken på"
Nisse_R Maskinförare
25 juli 2012 · 287 Inlägg

reaser skrev:

Nisse_R skrev:
Då blev det planerat me tjejen att vi kommer på eran träff på lördagen. Då hon alltid ha velat till Smögen så är ju inte eran träff så långt ifrån. smile Roligt att se lite nya platser.

Mvh Nisse

Bra tjej du hittat;) Tror mina ex hellre hade städat toaletter än att ha åkt på Volvoträff:P

Klart hon vill på en Volvoträff då hon är lika inbiten i bilar som jag är. Och i år blev det väldigt lite volvoträffar här uppe så då får man ju åka en bit om man vill på en träff i år. smile

robinbostrom
25 juli 2012 · 28 Inlägg

Vädret ser ju inte lovande ut på lördag sad

Volvo S60 "Snooze" (2003)
m-svernvik
25 juli 2012 · 472 Inlägg

Det hinner ändras wink

Volvo V70 (2012)
Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
robinbostrom
26 juli 2012 · 28 Inlägg

Hoppas de :-P

Volvo S60 "Snooze" (2003)
VonMunkavel Maskinförare
26 juli 2012 · 416 Inlägg

Dom sa på tv att regnet skulle komma in först under kvällen, så dagen kanske blir torr.

Sluta prata i munnen på mig när jag avbryter dig!
Fridell/t5 Installatör
26 juli 2012 · 773 Inlägg

Klart de blir bra väder! smile måste hålla hoppet uppe smile men de ska börja regna på kvällen dock smile

"Ölen In, Böseblicken på"
Nisse_R Maskinförare
26 juli 2012 · 287 Inlägg

Ja nu har man bara 40 mil kvar så jag hoppas verkligen på fint väder då man har kommit halvvägs. smile

Besserwisser
26 juli 2012 ·

Nisse_R skrev:
Ja nu har man bara 40 mil kvar så jag hoppas verkligen på fint väder då man har kommit halvvägs. smile

Oroa dig inte, är övertygad om att det kommer bli en riktig kanonträff. smile

VonMunkavel Maskinförare
27 juli 2012 · 416 Inlägg

Tillåt mig säga FFFFFFFFFFFFFFFitta! Åkte iväg nedåt mot Stenungsund nu vid 18 tiden, 6 mil hemmifrån havererar bromsarna "BIG TIME" på husvagnen, som för övrigt besiktades igår med rena papper. Stod efter vägen med helt fast låsta bromsar i säkert en timme med endast en skift nyckel och en skruvmejsel som vapen. Nu har jag äntligen lyckats ta mig hem tack och lov, men nu vete fasen om det blir någonn träff........ Fan!
Om någon har något peppande att säga så säg det för fan nu smile

Sluta prata i munnen på mig när jag avbryter dig!
Nisse_R Maskinförare
27 juli 2012 · 287 Inlägg

Låter nästan som min och tjejens otur. Kom ner hit vid 5 tiden och tänkte det är väl inga problem att hitta någonstans att bo. Men fan fick vi efter ca 20 samtal till hotell och vandrarhem och ett besök hos turistinformationen så har vi äntligen hitta ett rum. Men det var fullt överallt annars.

Ne tror jag ska ha semester när ingen annan har det nästa år. smile

Hoppas allt löser sej för dej. Tar ju ett litet tag att åka från Örebro ner hit.

VonMunkavel skrev:
Tillåt mig säga FFFFFFFFFFFFFFFitta! Åkte iväg nedåt mot Stenungsund nu vid 18 tiden, 6 mil hemmifrån havererar bromsarna "BIG TIME" på husvagnen, som för övrigt besiktades igår med rena papper. Stod efter vägen med helt fast låsta bromsar i säkert en timme med endast en skift nyckel och en skruvmejsel som vapen. Nu har jag äntligen lyckats ta mig hem tack och lov, men nu vete fasen om det blir någonn träff........ Fan!
Om någon har något peppande att säga så säg det för fan nu smile

MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
27 juli 2012 · 735 Inlägg

VonMunkavel skrev:
Tillåt mig säga FFFFFFFFFFFFFFFitta! Åkte iväg nedåt mot Stenungsund nu vid 18 tiden, 6 mil hemmifrån havererar bromsarna "BIG TIME" på husvagnen, som för övrigt besiktades igår med rena papper. Stod efter vägen med helt fast låsta bromsar i säkert en timme med endast en skift nyckel och en skruvmejsel som vapen. Nu har jag äntligen lyckats ta mig hem tack och lov, men nu vete fasen om det blir någonn träff........ Fan!
Om någon har något peppande att säga så säg det för fan nu smile

Det funkar att köra över dagen också! Kör ju omvänd resa när jag drar till Ånnaboda. Kanske inte jättekul att gå upp "mitt i natten" men det funkar med lite vilja. smile

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
t0lwers
28 juli 2012 · 20 Inlägg

Riktigt trevlig träff trots det tråkiga vädret smile Goda hamburgare var det också!

V70 TDI -00 Evrymod, 17" Comet <3
mike_ford
28 juli 2012 · 348 Inlägg

Hur e vädret ?

Ford Focus st "St250" (2014)
Ford focus st "ficusen" (2007)
Hampusforsberg
28 juli 2012 · 259 Inlägg

händer de något efter träffen?

NoFuckNoRide
VonMunkavel Maskinförare
28 juli 2012 · 416 Inlägg

Laddade just upp lite foton från träffen:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=38461

Sluta prata i munnen på mig när jag avbryter dig!
Hillbill Redneck life
28 juli 2012 · 357 Inlägg

Ingen som råkat få med min lilla brukis i bakgrunden på nått kort eller liknande?smile Har tyvärr bara detta kortet från träffen på den som Starwomen @ garaget tagit.

https://www1.garaget.org/archive/110/109791/299105/299105-2842202.jpg

Så är det någon som har ett kort som den syns lite på i alla fall så hade jag blivit tacksam över att få se det/dom:)

Mvh

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
AnnaN
28 juli 2012 · 19 Inlägg

Här är några av mina bilder som jag tog idag:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang