vad e det för fel om bilarna är helt vita och man ser bara en massa rutor?
Då är det förmodligen ditt grafikkort som inte klarar av "reflections" prova att stänga av den effekten eller uppdatera drivarna till grafikkortet.
jo kan nog stämma.. jag har ett ganska kasst grafikkort vilker irriterar mig! alla bra spelen kräver så mycket så jag kan knappt spela dom någon som har en sida där man kan köpa en über-data billigt?
vad e det för fel om bilarna är helt vita och man ser bara en massa rutor?
Då är det förmodligen ditt grafikkort som inte klarar av "reflections" prova att stänga av den effekten eller uppdatera drivarna till grafikkortet.
jo kan nog stämma.. jag har ett ganska kasst grafikkort vilker irriterar mig! alla bra spelen kräver så mycket så jag kan knappt spela dom någon som har en sida där man kan köpa en über-data billigt?
så då har man spelat ca 5 timmar och kommit 80% .. e de BARA jag som tycker det är alldeles för lätt spel .. lättare än dom andra need for speed? el blir det svårare mot slutet?
orkade inte läsa igenom hela tråden men fan så coolt dom äntligen har med en svensk bil i ett sådant här spel. Nån som kört med koenigszeggen ? Hur är körkänslan med den ? Sen den ena snutbilen såg ut att vara rätt trevlig med.
Jag har kört med den lite, jag provade att drifta bara och det var den väl inte direkt helt perfekt till, va lite väl direkt i styrningen men den kändes riktigt grym.
så då har man spelat ca 5 timmar och kommit 80% .. e de BARA jag som tycker det är alldeles för lätt spel .. lättare än dom andra need for speed? el blir det svårare mot slutet?
skoj med drifting men det e ju för lite drifting
men men vad tycker ni om spelet? // chrille
Hur lätt det är beror nog på vilka bilar man har, körde jänk länge i början haha då var det lite halvklurigt, sen bytte jag till lotusen och då flög man fram ända tills man sålde den och köpte aston martin som skulle vara bättre än lotusen men det var den då rakt inte. Tror jag också är vid 80% köpte murcielago för ett tag sen, nu börjar det bli lite masigt i vissa fall. Det svåraste jag kört hittils var nog när jag skulle låsa upp murcielagon med 350z, kändes som om jag hoppade över en hel del uppgraderingar innan men det gick så nu kan man glida med stil i en lambo
skoj med drifting men det e ju för lite drifting
men men vad tycker ni om spelet? // chrille
Hur lätt det är beror nog på vilka bilar man har, körde jänk länge i början haha då var det lite halvklurigt, sen bytte jag till lotusen och då flög man fram ända tills man sålde den och köpte aston martin som skulle vara bättre än lotusen men det var den då rakt inte. Tror jag också är vid 80% köpte murcielago för ett tag sen, nu börjar det bli lite masigt i vissa fall. Det svåraste jag kört hittils var nog när jag skulle låsa upp murcielagon med 350z, kändes som om jag hoppade över en hel del uppgraderingar innan men det gick så nu kan man glida med stil i en lambo
ja jo de kansk e sant jag körde Alfan fram till 50% utan problem e vid 98% nu sista "bossen" kvar vart lite svårt men ska på de sen igen
Alltså jag fick spelet av en kompis som hade laddat hem det, och det är inga problem när jag spelar eller nånting sånt. Men när jag stänger av spelet och sen startar det igen så är all min progress borta liksom alla race är nollställda, men min bil e fortfarande trimmad och stylad på samma sätt... Bara undrar om ngn annan har samma problem och skulle kunna vara snäll o hjälpa mig. ps. autosave funktionen är igång det har jag kollat...
aa ok, så det finns lite inställnings möjligheter . man är ju carfreak, lirar forza mkt nu, har gjort det ända sen det kom ut på marknaden. längtar till 2:an