3370
Sök

Need for speed carbon

3 113 Inlägg
4 november 2006
Izual skrev:
AkkE skrev:
Izual skrev:
http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/nfs_carbon/nfs_carbon_demo_eu.exe

vad e det för fel om bilarna är helt vita och man ser bara en massa rutor?

Då är det förmodligen ditt grafikkort som inte klarar av "reflections" prova att stänga av den effekten eller uppdatera drivarna till grafikkortet.

jo kan nog stämma.. jag har ett ganska kasst grafikkort vilker irriterar mig! alla bra spelen kräver så mycket så jag kan knappt spela dom smile någon som har en sida där man kan köpa en über-data billigt? tongue

Semper Fi

3 113 Inlägg
4 november 2006
Izual skrev:
AkkE skrev:
vad e det för fel om bilarna är helt vita och man ser bara en massa rutor?

Då är det förmodligen ditt grafikkort som inte klarar av "reflections" prova att stänga av den effekten eller uppdatera drivarna till grafikkortet.

jo kan nog stämma.. jag har ett ganska kasst grafikkort vilker irriterar mig! alla bra spelen kräver så mycket så jag kan knappt spela dom hmm någon som har en sida där man kan köpa en über-data billigt? tongue
Senast redigerat av AkkE (4 november 2006)

Semper Fi

med lem
1 147 Inlägg
5 november 2006
woho köpte spelet idag o margiit va skoj det är!! har inte kommit så långt än men iaf=) svårt o drifta men det ordnar sig nog=)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

200 Inlägg
5 november 2006
59% kvar på nerladdingen smile

Colaberoende
1 219 Inlägg
5 november 2006
Har förhandsbeställt det och ville ha spelet kanontidigt men det sket sig rejält när snart halva garaget redan har spelat det.

Demot sög riktigt illa men jag hoppas att det är helt annorlunda när man får hem det riktiga..

Skulle få lite extrabilar och annat gott med till spelet men jag vet inte riktigt vad.

Det kommer väl i veckan.

/Ena

793 Inlägg
5 november 2006
Relativt kul spel, synd att det inte är så mycket drifting som man skulle vilja ha..

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Servicerådgivare
715 Inlägg
5 november 2006
så då har man spelat ca 5 timmar och kommit 80% .. e de BARA jag som tycker det är alldeles för lätt spel .. lättare än dom andra  need for speed?
el blir det svårare mot slutet?

skoj med drifting men det e ju för lite drifting sad

men men vad tycker ni om spelet?
// chrille

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

914 Inlägg
6 november 2006
orkade inte läsa igenom hela tråden men fan så coolt dom äntligen har med en svensk bil i ett sådant här spel. Nån som kört med koenigszeggen ? Hur är körkänslan med den ? Sen den ena snutbilen såg ut att vara rätt trevlig med.

305 Inlägg
6 november 2006
Jag har kört med den lite, jag provade att drifta bara och det var den väl inte direkt helt perfekt till, va lite väl direkt i styrningen men den kändes riktigt grym.

305 Inlägg
6 november 2006
chrille_ skrev:
så då har man spelat ca 5 timmar och kommit 80% .. e de BARA jag som tycker det är alldeles för lätt spel .. lättare än dom andra  need for speed?

// chrille

Hur lätt det är beror nog på vilka bilar man har, körde jänk länge i början haha då var det lite halvklurigt, sen bytte jag till lotusen och då flög man fram ända tills man sålde den och köpte aston martin som skulle vara bättre än lotusen men det var den då rakt inte. Tror jag också är vid 80% köpte murcielago för ett tag sen, nu börjar det bli lite masigt i vissa fall. Det svåraste jag kört hittils var nog när jag skulle låsa upp murcielagon med 350z, kändes som om jag hoppade över en hel del uppgraderingar innan men det gick så nu kan man glida med stil i en lambo tongue

Servicerådgivare
715 Inlägg
6 november 2006
HyPeRiOn skrev:
chrille_ skrev:

// chrille

Hur lätt det är beror nog på vilka bilar man har, körde jänk länge i början haha då var det lite halvklurigt, sen bytte jag till lotusen och då flög man fram ända tills man sålde den och köpte aston martin som skulle vara bättre än lotusen men det var den då rakt inte. Tror jag också är vid 80% köpte murcielago för ett tag sen, nu börjar det bli lite masigt i vissa fall. Det svåraste jag kört hittils var nog när jag skulle låsa upp murcielagon med 350z, kändes som om jag hoppade över en hel del uppgraderingar innan men det gick så nu kan man glida med stil i en lambo tongue

ja jo de kansk e sant  jag körde Alfan fram till 50% utan problem e vid 98% nu sista "bossen" kvar  vart lite svårt men ska på de sen igen smile

//chrille

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Trägnagare
185 Inlägg
6 november 2006
Alltså jag fick spelet av en kompis som hade laddat hem det, och det är inga problem när jag spelar eller nånting sånt. Men när jag stänger av spelet och sen startar det igen så är all min progress borta liksom alla race är nollställda, men min bil e fortfarande trimmad och stylad på samma sätt... Bara undrar om ngn annan har samma problem och skulle kunna vara snäll o hjälpa mig. smile ps. autosave funktionen är igång det har jag kollat...

All show and no go!

562 Inlägg
6 november 2006
drog hem det för någon vecka sedan.. personligen så tycker jag det va uuuselt.. tanak helldre hem gammalt under ground lr most wanted

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Majestas
1 319 Inlägg
6 november 2006
Tja, en fråga till dom som har spelet, går det att trimma bilarna??

Team VeboTrim

2 123 Inlägg
6 november 2006
_MaCCe_ skrev:
Tja, en fråga till dom som har spelet, går det att trimma bilarna??

Ja.

Majestas
1 319 Inlägg
4 571 Inlägg
6 november 2006
_MaCCe_ skrev:
finns det mkt trim alternativ?

2-3 nivåer av varje del, sedan 3 versioner av den delen du valt

Tex turbo stage 2 väljer man sedan först sedan ställer man in på en skala om den ska ladda på låga eller höga varv

Majestas
1 319 Inlägg
6 november 2006
aa ok, så det finns lite inställnings möjligheter tongue. man är ju carfreak, lirar forza mkt nu, har gjort det ända sen det kom ut på marknaden. längtar till 2:an

Team VeboTrim

2 123 Inlägg
6 november 2006
Cosworth2wd skrev:
toyota corolla (E11) 4sale
3000km (non race use)
1999 (built 2005/2006 from new body shell)
Celica 2.0 twin cam (16v) (3S-GE) gas flowed/polished engine
Sports intake (green twister) and exhaust (straight)
Heavy duty engine mounts
Celica 5speed gear box
Kevlar clutch
Lightened flywheel
Celica brakes (Ferodo, Zimmerman)
Celica shocks/springs (Kayaba)
Omp interior (seats, steering wheel, belts, pedals, map light, spare wheel holder, foot rests, etc.)
Omp fire ext. system
Speedline wheels
WRC spoilers
Welded in roll cage (certified)

I think you posted that in the wrong forum.

Moderator+
1 081 Inlägg
6 november 2006
Har gett mig på lite Challenge och drifting nu, lite tävling här? smile

Vad har ni för rekord på andra vanliga drifttävlingen?
Track: Park Drive Drift

Mitt rekord är 501 118 p.
http://www.geting.se/image.php/13107-nfsc-501.jpg

Alltså i Challenge så det är samma bil som gäller.

Mvh

Vem jag?

Sök