Angående: Eftersnack Stockholms största bilträff 28/4

Nightmare89
2 maj 2012 · 939 Inlägg

Audi_powah skrev:
Bra, tråden rensades precis ifrån dessa idiotiska påhopp..Han dock posta ett inlägg imellan big_smile

Tycker de borde rensat mera smile mycket skit som inte borde ståroll

MoparPerra
3 maj 2012 · 7 Inlägg

Någon som fångade mitt lik på bild? smile

Ford Galaxie "El Fordo Grande" (1959)
Gc8 Lackerare
3 maj 2012 · 587 Inlägg

vore nice om vi kunde bli många på årets första träffen big_smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
3 maj 2012 · 335 Inlägg

kan inte allt trevligt folk med bilar komma till norrköping nu på lördag? några som inte varit på den träffen innan kanske?

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Nightmare89
3 maj 2012 · 939 Inlägg

Audi_Adam skrev:
kan inte allt trevligt folk med bilar komma till norrköping nu på lördag? några som inte varit på den träffen innan kanske?

Visst men folk lyfter ju hat mot en om man parkerar sin LÄTT stylade bil bland de andra:(

Gc8 Lackerare
3 maj 2012 · 587 Inlägg

Nightmare89 skrev:

Audi_Adam skrev:
kan inte allt trevligt folk med bilar komma till norrköping nu på lördag? några som inte varit på den träffen innan kanske?

Visst men folk lyfter ju hat mot en om man parkerar sin LÄTT stylade bil bland de andra:(

skit i vad folk tycker om det... är din bil clean och fin och du är nöjd med den så är det bara o komma smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
charem STHLM(S)LOW CREW!
3 maj 2012 · 564 Inlägg

vad säger ni boys? ska vi ta ett sthlms gäng och dra ner till norrköping på lördag?
ÄR vädret ok kan jag tänka mig det! smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
fimbultut
3 maj 2012 · 12 Inlägg

charem skrev:
vad säger ni boys? ska vi ta ett sthlms gäng och dra ner till norrköping på lördag?
ÄR vädret ok kan jag tänka mig det! smile

ja, lite sugen på att dra ner är man allt tongue

Sebbe_n
3 maj 2012 · 23 Inlägg

så långt bara big_smile

Toyota Supra "Superduper" (1995)
fimbultut
3 maj 2012 · 12 Inlägg

Sebbe_n skrev:
så långt bara big_smile

inte sååå långt.. tongue såg den vita häromdagen, på väg mot veddesta i rondelen under motorvägen big_smile

Bojjann
3 maj 2012 · 474 Inlägg

De är ju skitlångt härifrån wink

BMW E34 540 (1994)
jontep
3 maj 2012 · 27 Inlägg

Det är träff i nynäshamn nu på lördag för er som inte orkar åka hela vägen till norrköping! Är att rekomendera , blev ett gäng bilar på den förra året, hoppas att de blir fler nu även fast det krockar med MoM i norrköping. smile

American muscles
Audi R8 "Loud n Proud" (2008)
dansken_1983 2 fast 4 swedish roads
3 maj 2012 · 150 Inlägg

fimbultut skrev:

charem skrev:
vad säger ni boys? ska vi ta ett sthlms gäng och dra ner till norrköping på lördag?
ÄR vädret ok kan jag tänka mig det! smile

ja, lite sugen på att dra ner är man allt tongue

Inte för att va mr negativ här, men från imorgon ( fredag ) till på tisdag ska det vara regn.
Kollat väder på www.dmi.dk www.yr.no  www.klart.se

Nas ne dogonyat
Skoda Octavia vRS "Hannah" (2008)
Gc8 Lackerare
3 maj 2012 · 587 Inlägg

det ska inte alls regna på lördag eller så smile? http://www.klart.se/väder-norrköping.html

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
dansken_1983 2 fast 4 swedish roads
3 maj 2012 · 150 Inlägg

audi-fjar skrev:
det ska inte alls regna på lördag eller så smile? http://www.klart.se/väder-norrköping.html

Haha kolla nu igen, f**n va dom ändrar sig da, ena stunden regn sen inte, sen regn igen sen inte

Nas ne dogonyat
Skoda Octavia vRS "Hannah" (2008)
Gc8 Lackerare
3 maj 2012 · 587 Inlägg

dansken_1983 skrev:

audi-fjar skrev:
det ska inte alls regna på lördag eller så smile? http://www.klart.se/väder-norrköping.html

Haha kolla nu igen, f**n va dom ändrar sig da, ena stunden regn sen inte, sen regn igen sen inte

det är klart fortfarande  i norrköping och den sidan är ganska så bra då det visade att det skulle regna i stockholm i lördags sen ändra dom och det stämde smile så tycker att ni ska ta o åka till norrköping ni kommer absolut inte ångra er smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
ErikaBygren
3 maj 2012 · 171 Inlägg

charem skrev:
vad säger ni boys? ska vi ta ett sthlms gäng och dra ner till norrköping på lördag?
ÄR vädret ok kan jag tänka mig det! smile

Vi funderar på att åka ner smile

Erika Bygren
You can never get too low.
Bmw 320D E46 Projekttråden
dansken_1983 2 fast 4 swedish roads
3 maj 2012 · 150 Inlägg

audi-fjar skrev:

dansken_1983 skrev:

audi-fjar skrev:
det ska inte alls regna på lördag eller så smile? http://www.klart.se/väder-norrköping.html

Haha kolla nu igen, f**n va dom ändrar sig da, ena stunden regn sen inte, sen regn igen sen inte

det är klart fortfarande  i norrköping och den sidan är ganska så bra då det visade att det skulle regna i stockholm i lördags sen ändra dom och det stämde smile så tycker att ni ska ta o åka till norrköping ni kommer absolut inte ångra er smile

Skulle gärna gjort det, men fyller år imorgon å får gäster på lördag

Nas ne dogonyat
Skoda Octavia vRS "Hannah" (2008)
jliskyline Team Midnight Racing
3 maj 2012 · 137 Inlägg

Har funderat på att åka till Norrköping men det är race i Västerås och det är oftast jäkligt kul så en annan gång.smile

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
3 maj 2012 · 1 177 Inlägg

NOTERA att detta är eftersnackstråden från första träffen och INTE tråden för fredagsträffarna!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang