Köpråd: Volvo eller Saab?

Navkapsel
10 maj 2012 · 4 637 Inlägg

KBAragger skrev:
saab lär hålla om du inte hade tänkt misshandla den smile

Volvon är nog knappast tåligare.

Tycker trådskaparen att Saaben är snyggast, köp! Kan ta en kortare stund att känna sig helt som en saabmänniska om man kört Volvo men sedan är man där, det går fort.

Navkapsel
10 maj 2012 · 4 637 Inlägg

Rock-Star skrev:
ja måste säga att jämföra 9-3 med en v50 är som att jämföra pest och kolera..
jag hoppas att du vidgar dina vyer, kanske satsar på en bmw eller merca med lite mer mil på mätarn om det nu är inköpspriset som är det viktiga.

Man behöver inte vara överseriös men detta inlägg är väl lite väl? Ska man nu vidga sina vyer finns det annat än BMW och MB...

Senast redigerat av Navkapsel (10 maj 2012)

KBAragger
10 maj 2012 · 961 Inlägg

Navkapsel skrev:

KBAragger skrev:
saab lär hålla om du inte hade tänkt misshandla den smile

Volvon är nog knappast tåligare.

Tycker trådskaparen att Saaben är snyggast, köp! Kan ta en kortare stund att känna sig helt som en saabmänniska om man kört Volvo men sedan är man där, det går fort.

nä de nya volvona är ju inte lik robusta som dem har varit, all heder till de innan 2000!

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Danzer
13 maj 2012 · 69 Inlägg

Efter mycket om å men, så kom jag fram till att det kommer nog få bli en Saab 9-3 TTiD smile den va biligare i skatt än 1.9 TiD (500:-)  billigare smile

Renault Megane "Familjefabriken" (2002)
micke-opel
13 maj 2012 · 562 Inlägg

Ahlning_940 skrev:
Efter mycket om å men, så kom jag fram till att det kommer nog få bli en Saab 9-3 TTiD smile den va biligare i skatt än 1.9 TiD (500:-)  billigare smile

Grattis smile Gillar dessa motorer starkt och skulle nog kunna påstå att det är den finaste motorn i 9-3an, lycka till!

9-5 Aero Sedan -05
KBAragger
13 maj 2012 · 961 Inlägg

Ahlning_940 skrev:
Efter mycket om å men, så kom jag fram till att det kommer nog få bli en Saab 9-3 TTiD smile den va biligare i skatt än 1.9 TiD (500:-)  billigare smile

bra, mkt bra smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang