de blir riktigt fint ju hur går de för dig att riva bakaxeln ???
Kommer:D är inte klar med carporten än:D. Ville se hur det blev och om jag behöver några delar, kommer behöver tjockare spacers fram så det går fritt utan en sönderkapad bromsskiva som distans:D.
Kommer:D är inte klar med carporten än:D. Ville se hur det blev och om jag behöver några delar, kommer behöver tjockare spacers fram så det går fritt utan en sönderkapad bromsskiva som distans:D.
köp såna här med bultar på annars inte biltema bara
Sitter sådanna på nu men är för tunna fram:D. Funkade fint med dom andra fälgarna men dessa är annat ET på:D.
Sitter sådanna på nu men är för tunna fram:D. Funkade fint med dom andra fälgarna men dessa är annat ET på:D.
ska du inte ha 21mm som många har till R fälgarna?
Återstår att se fälgarna skall renoveras lite också:D och bakaxeln blir inte billig att renovera så får se om han hinner ut nästa år:/. Fälgarna skall vara mörka bak och upphöjningarna skall bli silver tänkte jag:) om det funkar på den fälgen som är värst skadad:/ får se
Nää kör med några andra som jag fick med en bil jag köpte så man får nya bultar fick distansa fram lite till för ET var inte samma som dom andra så tog i fjäderbena fram.
Nää kör med några andra som jag fick med en bil jag köpte så man får nya bultar fick distansa fram lite till för ET var inte samma som dom andra så tog i fjäderbena fram.
Fick tag på en bränslestyrenhet till 740 gl för en billig penga med boxnummer 561 på sista siffrorna så nu är chippet överflyttat ifrån turboboxen 563 så nu har jag en orginal box till motorn igen får se om han går bättre med den:D.