Hej jag har en liten fråga till dig körde du med m46 svönghjul till m90 låda och hydraliskkoppling? fick du göra något speciellt med de? tänkte kasta på en m90 på min men vill inte ha m90 svänghjulet mvh emil
Kör med m46 svänghjul och tryckplatta 850 glt lamell m90 rästen med hydralisk koppling fick schimsa kopplingsarmen mot motorn med några brickor tror det var 5-6 mm.
Kör med m46 svänghjul och tryckplatta 850 glt lamell m90 rästen med hydralisk koppling fick schimsa kopplingsarmen mot motorn med några brickor tror det var 5-6 mm.
okej Tack ska fixa fram en m90 sen å kasta på min 245a se om de kommer hålla bättre iaf när man drar något lyckas rasa både m46 å m47 nu
okej Tack ska fixa fram en m90 sen å kasta på min 245a se om de kommer hålla bättre iaf när man drar något lyckas rasa både m46 å m47 nu
På Lördag skall man hämta en donatorbil till då den kommer slacktas när allt annat är klart ni får vänta och se vad det är. Som sakt den kommer rulla nästa sommar istället för 760 när den skruvas ner lite igen