Om du hade 1500:-, vad skulle du köpa?

Fimp3n Random
20 maj 2012 · 480 Inlägg

1500kr är ju inte direkt en förmögenhet. Alla har nog det på banken tongue

Men var jag tvungen att spendera 1500kr just nu. Så 2st Montecristo A (Cigarr) och nån Single Malt whiskey flaska smile

Hool
20 maj 2012 · 1 067 Inlägg

Par nya framskärmar smile

Växeln lägger vi i the paintjob fund big_smile

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 maj 2012 · 10 427 Inlägg

Hade nog kirrat en biljett till Getaway Rock Festival i Gävle smile
http://www.getawayrock.se/festival/
Vilket förmodligen blir av snart ändå. tongue

Growe Fri fart för ett fritt folk!
20 maj 2012 · 13 673 Inlägg

Fimp3n skrev:
1500kr är ju inte direkt en förmögenhet. Alla har nog det på banken tongue

Men var jag tvungen att spendera 1500kr just nu. Så 2st Montecristo A (Cigarr) och nån Single Malt whiskey flaska smile

oj vilken sten lever du under?

långt ifrån alla som har 1500kr på banken ens dagen efter dom fått pengar

och dom som har 1500kr ska kanske klara sig resten av månaden

många som tydligen inte vet hur verkligheten ser ut för många

jag personligen har alltid pengar kvar men så är vi 2st som jobbar oxå
men även levt så jag inte haft 1500kr kvar dagen efter man fått pengar och ska klara sig sambon och en unge på dom pengarna


idagens läge är det betydligt värre för dom som inte har pengar

så dax att krypa fram under stenen kolla runt lite och faktist se att folk inte alltid har det så jävla bra runt omkring

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
20 maj 2012 · 13 673 Inlägg

Fimp3n skrev:

Growe skrev:

Fimp3n skrev:
1500kr är ju inte direkt en förmögenhet. Alla har nog det på banken tongue

Men var jag tvungen att spendera 1500kr just nu. Så 2st Montecristo A (Cigarr) och nån Single Malt whiskey flaska smile

oj vilken sten lever du under?

långt ifrån alla som har 1500kr på banken ens dagen efter dom fått pengar

och dom som har 1500kr ska kanske klara sig resten av månaden

många som tydligen inte vet hur verkligheten ser ut för många

jag personligen har alltid pengar kvar men så är vi 2st som jobbar oxå
men även levt så jag inte haft 1500kr kvar dagen efter man fått pengar och ska klara sig sambon och en unge på dom pengarna


idagens läge är det betydligt värre för dom som inte har pengar

så dax att krypa fram under stenen kolla runt lite och faktist se att folk inte alltid har det så jävla bra runt omkring

Klart jag vet att det finns folk som inte har gott om pengar. Har själv levt på lite pengar för många år sen. Skrev det ju inte direkt seriöst..

om du vet så är det en sak men det finns många idioter som inte har en aning om att det faktist finns folk som inte har en krona på kontot

läste om när en person åkt fast för snattning av ett packet välling där någon kärring inte kunde förstå hur man kan snatta för det är jhu bara gå att hämta pengar på banken för att köpa mat till sitt barn..

borde vara skottpengar på folk som inte har bättre verklighets uppfattning än så

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Fimp3n Random
20 maj 2012 · 480 Inlägg

Growe skrev:

Fimp3n skrev:

Growe skrev:
oj vilken sten lever du under?

långt ifrån alla som har 1500kr på banken ens dagen efter dom fått pengar

och dom som har 1500kr ska kanske klara sig resten av månaden

många som tydligen inte vet hur verkligheten ser ut för många

jag personligen har alltid pengar kvar men så är vi 2st som jobbar oxå
men även levt så jag inte haft 1500kr kvar dagen efter man fått pengar och ska klara sig sambon och en unge på dom pengarna


idagens läge är det betydligt värre för dom som inte har pengar

så dax att krypa fram under stenen kolla runt lite och faktist se att folk inte alltid har det så jävla bra runt omkring

Klart jag vet att det finns folk som inte har gott om pengar. Har själv levt på lite pengar för många år sen. Skrev det ju inte direkt seriöst..

om du vet så är det en sak men det finns många idioter som inte har en aning om att det faktist finns folk som inte har en krona på kontot

läste om när en person åkt fast för snattning av ett packet välling där någon kärring inte kunde förstå hur man kan snatta för det är jhu bara gå att hämta pengar på banken för att köpa mat till sitt barn..

borde vara skottpengar på folk som inte har bättre verklighets uppfattning än så

Jo vet att det finns människor som har en lite skev verklighetsuppfattning. Har personligen flera bekanta i min omkrets som är född med en guldsked i munnen. Som inte har kämpat för sina pengar.

Men jag orkar inte oroa mig för alla personer som jag inte känner. Hur deras liv är. Vet att det finns många som har problem i livet. Räcker så.

Senast redigerat av Fimp3n (20 maj 2012)

Mattsson_91 Självlärd
20 maj 2012 · 3 083 Inlägg

Growe skrev:

Fimp3n skrev:

Growe skrev:

oj vilken sten lever du under?

långt ifrån alla som har 1500kr på banken ens dagen efter dom fått pengar

och dom som har 1500kr ska kanske klara sig resten av månaden

många som tydligen inte vet hur verkligheten ser ut för många

jag personligen har alltid pengar kvar men så är vi 2st som jobbar oxå
men även levt så jag inte haft 1500kr kvar dagen efter man fått pengar och ska klara sig sambon och en unge på dom pengarna


idagens läge är det betydligt värre för dom som inte har pengar

så dax att krypa fram under stenen kolla runt lite och faktist se att folk inte alltid har det så jävla bra runt omkring

Klart jag vet att det finns folk som inte har gott om pengar. Har själv levt på lite pengar för många år sen. Skrev det ju inte direkt seriöst..

om du vet så är det en sak men det finns många idioter som inte har en aning om att det faktist finns folk som inte har en krona på kontot

läste om när en person åkt fast för snattning av ett packet välling där någon kärring inte kunde förstå hur man kan snatta för det är jhu bara gå att hämta pengar på banken för att köpa mat till sitt barn..

borde vara skottpengar på folk som inte har bättre verklighets uppfattning än så

Håller med dig Growe. Blir lika irriterad varje gång jag läser såna kommentarer från folk som tror att alla har pengar kvar i slutet på månaden. Eller ens dagen efter löning.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
Stripz Voodoo
20 maj 2012 · 1 444 Inlägg

en beggad lambda till bilen sad suck

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 maj 2012 · 10 427 Inlägg

Stripz skrev:
en beggad lambda till bilen sad suck

Köp två nya på Biltema istället wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
OpelP1
20 maj 2012 · 1 412 Inlägg

1500kr, det borde ju räcka till att köpa 3st femhundringar.

Annars så skulle jag torka mig i röven med dom pengarna.

Hool
20 maj 2012 · 1 067 Inlägg

Fimp3n skrev:
1500kr är ju inte direkt en förmögenhet. Alla har nog det på banken tongue

Men var jag tvungen att spendera 1500kr just nu. Så 2st Montecristo A (Cigarr) och nån Single Malt whiskey flaska smile

Hade jag 1500 att lägga på strunt hade jag nog köpt en Låda Montecristo A ..   Får ta en liten flaska Lagavulin 16yo eller någon whisky från arkivet ist big_smile

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
Stripz Voodoo
20 maj 2012 · 1 444 Inlägg

äh jag tror jag hade skippat lambdan och kört på massage för hela slanten wink fyfan va de skulle suttit bra

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
20 maj 2012 · 3 585 Inlägg

Drifting licens och en halvtank bensin

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
JFfoto
20 maj 2012 ·

Stripz skrev:
en beggad lambda till bilen sad suck

Japp en lambda för mig med, dock ny, de får man ju för 1500 :p

Muttley
20 maj 2012 ·

Hade jag haft 1500 kontant hade jag lagt de i en låda och glömt bort dem. Hatar kontanter och banken går jag inte in på.  Så om jag skulle bli fattig en dag så kan jag alltid leta fram lådan och tänka över att jag faktiskt tänkt med rövhålet för en gångs skull eller hur man nämner det.

wink

JFfoto
20 maj 2012 ·

tkd_rille skrev:
Hade jag haft 1500 kontant hade jag lagt de i en låda och glömt bort dem. Hatar kontanter och banken går jag inte in på.  Så om jag skulle bli fattig en dag så kan jag alltid leta fram lådan och tänka över att jag faktiskt tänkt med rövhålet för en gångs skull eller hur man nämner det.

wink

Nej, för efter några dagar står man där och vill ha något så tänker man "äh jag tar dom där jag la undan och lägger dig dom igen senare".. wink sånt glömmer man aldrig..hah tongue

Senast redigerat av Paused (20 maj 2012)

Muttley
20 maj 2012 ·

Paused skrev:

tkd_rille skrev:
Hade jag haft 1500 kontant hade jag lagt de i en låda och glömt bort dem. Hatar kontanter och banken går jag inte in på.  Så om jag skulle bli fattig en dag så kan jag alltid leta fram lådan och tänka över att jag faktiskt tänkt med rövhålet för en gångs skull eller hur man nämner det.

wink

Nej, för efter några dagar står man där och vill ha något så tänker man "äh jag tar dom där jag la undan och lägger dig dom igen senare".. wink sånt glömmer man aldrig..hah tongue

Jag har den bedriften att jag aldrig använder de smile. Mynt är oftast mycket bättre för de drar man sig duktigt länge för att använda.

JFfoto
20 maj 2012 ·

tkd_rille skrev:

Paused skrev:

tkd_rille skrev:
Hade jag haft 1500 kontant hade jag lagt de i en låda och glömt bort dem. Hatar kontanter och banken går jag inte in på.  Så om jag skulle bli fattig en dag så kan jag alltid leta fram lådan och tänka över att jag faktiskt tänkt med rövhålet för en gångs skull eller hur man nämner det.

wink

Nej, för efter några dagar står man där och vill ha något så tänker man "äh jag tar dom där jag la undan och lägger dig dom igen senare".. wink sånt glömmer man aldrig..hah tongue

Jag har den bedriften att jag aldrig använder de smile. Mynt är oftast mycket bättre för de drar man sig duktigt länge för att använda.

ja mynt ska de va isåfall, jag hade en plåtlåda förut som inte gick att öppna, igensvetsad, fick kapa upp den sen tongue ska ta och göra en ny..

Bebben Legitimerad besserwisser
21 maj 2012 · 921 Inlägg

För 1500kr hade jag bjudit kompisar man inte sett på ett bra tag på lunch.

Mane_Attraction Totalt okunnig
21 maj 2012 · 413 Inlägg

Antagligen lite småpill till bilen.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang