Håller på att byta kamrem på en Volvo 850, men för att komma åt och få bort drivremen så skulle jag behöva plocka bort lådan som bränsleboxen sitter i. Problemet är att där sitter nån form av metallband runt lådan och jag lyckas inte få loss det bandet. Nån som vet hur man gör?
Den där skruven där som inte har något spår i sig, det är en skruv iallafall, ta ett don och hammare och knacka runt/ur den. Sen är det bara att ersätta den med en vanlig skruv.
Det är alltså så man får göra, hade hoppats man slapp ha sönder den men då vet jag.
Du behöver inte ha i sönder nånting, du måste bara mecka ur skruven, du kan såga ett spår i den och ta en vanlig spårmejsel o bara skruva ur den också.
Det är alltså så man får göra, hade hoppats man slapp ha sönder den men då vet jag.
Du behöver inte ha i sönder nånting, du måste bara mecka ur skruven, du kan såga ett spår i den och ta en vanlig spårmejsel o bara skruva ur den också.
Fast med ha sönder tänkte jag på bara själva den skruven då, sätter dit en med vanlig sexkantsskallen sen igen. Är det så för att inte vem som helst ska komma åt boxen eller vad är anledningen?