vad jag vet behöver du större spridare och en större bränslepump. sen vet jag inte om du behöver byta rails på volvo eller om orginal holler för sprit.
sen vet jag inte om de är anorlunda på volvo men så hade jag gjort
vad jag vet behöver du större spridare och en större bränslepump. sen vet jag inte om du behöver byta rails på volvo eller om orginal holler för sprit.
sen vet jag inte om de är anorlunda på volvo men så hade jag gjort
ja får se om ja kan hitta nån som vet hur de ska va men tack för svar
angående köra på sprit är de ju till stor fördel om du verkligen ska trimma. de kyler betydligt bättre än bensin därav kan du ställa din tändning aggressivare. du har även mindre risk att få spikningar.
bränsle förbrukningen är nästan den samma om du inte alltid kör som en blådåre. de är den i alla fall för en bekant till mig så han tjänar otroligt mycket på att köra med sprit.
sen beror de mycke på vem som mappar bilen och vart du gör de;) jag tänkte själv börja köra på sprit nästa sommar
angående köra på sprit är de ju till stor fördel om du verkligen ska trimma. de kyler betydligt bättre än bensin därav kan du ställa din tändning aggressivare. du har även mindre risk att få spikningar.
bränsle förbrukningen är nästan den samma om du inte alltid kör som en blådåre. de är den i alla fall för en bekant till mig så han tjänar otroligt mycket på att köra med sprit.
sen beror de mycke på vem som mappar bilen och vart du gör de;) jag tänkte själv börja köra på sprit nästa sommar
ja ska se va de blir e tanke på att börja byga nått i vinter så får se va de blir av de