19 fälgar på 850

Dawe92
23 maj 2012 · 20 Inlägg

Tänkte köpa ett par 19 tums fälgar, killen som jag ska köpa dom av sa att det tog i på hans s60 när han svängde fullt, är detta ett stort problem eller är det skitsamma?

Och det är en liten spricka i ena fälgen, är det värt att laga eller blir det aldrig riktigt bra?

Vurtne DEVIL
23 maj 2012 · 1 171 Inlägg

beror på bredden på däcken och sen blir det aldrig riktigt bra av att laga sprickor

bmw m power
Audi A6 Avant 2.0TFSI "twisted" (2006)
Nissan Skyline R33 "fzt" (1994)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
23 maj 2012 · 2 973 Inlägg

Man kan sätta olika styrutslagsbegränsningar på S60, så du kan få det att inte ta i (det spelar roll på besiktning!). Dock får du sämre vändradie då..

Spricka? Hur då spricka? Genom hela godset? Då hade jag valt andra fälgar..

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Dawe92
23 maj 2012 · 20 Inlägg

Okej, ska ha dom på min 850 så jag kan nog inte ställa in sånt wink
Liten spricka men luft läcker, så efter ca 5 dagar känner man av att det är mindre luft, får nog bli andra fälgar, blir aldelles för krångligt att hålla på med känns det som

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
23 maj 2012 · 6 170 Inlägg

Räcker det inte med 4 ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Dawe92
23 maj 2012 · 20 Inlägg

Ha-ha-ha wink tuffare med 19 st

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
23 maj 2012 · 6 170 Inlägg

Dawe92 skrev:
Ha-ha-ha wink tuffare med 19 st

Man måste ju hålla humorn vid liv annars torkar man ut och dör som ett russin på hemmet...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang