jaha dåligt med uppdateringar senaste , byggt nytt vakumsystem i helgen och meckat lite bromsar, gått igenom det mesta så det funkar som det ska , har även satt en deadline nu , det blir den 12 April då den ska stå på västerås träffen den 13 så det blir premiär visning där
kommer förhoppningsvis vara helt raceklar , men det finns ju som vanligt mycket som kan gå fel på vägen . men nu lägger vi i 2a växel och kör på så får vi se vart det leder !
kan bli lite halv fattigt med updates nu , men får kompensera med mycket film sen
sådär fått dit lite mera skit nu , mesta färdigt i motorn nya tryckrör och en ppf dump, nu ska bara soppasystemet bli klart så kan jag åka och mappa sen , väntar fortfarande på kjolarna hoppas dom kommer i veckan . fick en liten skada på bakkjolen så blir en omlack på den också
jaha mycket har hänt , vart på dahlbäck racing 2 gånger , första strula det som fan , igår bänka jag bilen på 1.4 bar och fick 415 whp och 535 nm ! tycker det va bra effekt på det låga laddet , ska jag ladda mer måste jag byta wg fjäder så får väl bli nån annan gång vi testar 2 bar
jaha mycket har hänt , vart på dahlbäck racing 2 gånger , första strula det som fan , igår bänka jag bilen på 1.4 bar och fick 415 whp och 535 nm ! tycker det va bra effekt på det låga laddet , ska jag ladda mer måste jag byta wg fjäder så får väl bli nån annan gång vi testar 2 bar