Timeattack tävligen gick väl sådär ....
Det började stressigt , vi lastade bilen på fredag eftermiddag och då var inte hjulinställning gjord än ! + lite annat småfix men vi kände att det kan vara skönt att komma fram på fredagen och rigga upp allt i depån och fixa klart det sista på natten, dock till våran förvåning när vi kommer fram så får vi reda på att vi inte får vara kvar på området efter kl 21.00 . klockan va då 20.50.... Så det va bara att gilla läget och hoppas vi hinner få det klart på lördag morgon.
Lördagen började skapligt vi lyckades få ihop bilen och besiktigad och körklar till test rundan .
väl ut på banan kom jag 100 m sen började bilen gå dåligt så in i depå igen visade sig vara en tryckslang.
till kval 1 var vi mer förberedda och jag kom runt 2 varv innan bilen började gå illa , lite depå meck visade att det va tankskum i filtren så efter en rengörning så gick den bra igen .
till kval 2 verkade allt lira men ett vinande ljud fanns så fort jag gasade och bilen kändes inte lika pigg som innan , jag körde några varv på halv attack och senare in i depå för att kolla läget
det visade sig då att flera fel hade uppstått , slangen till laddstyrningen var av vilket gjorde det vinande ljudet så jag hade kört på grundtryck , servon hade började läcka och värmen från turbon hade börjat smälta färg vid torpedväggen , så då vart det slutkört .
Med tanke på allt så känns 1.51 inte så dålig tid ändå känns som att det hade gått att förbättra med minst 10 sek

om allt lirar så nu blir det lite meck och komma mer förberedd inför tävlingen på tierp den 1 juni !
STAY TUNED
![http://forumbilder.se/CE9MN/rudskogen-depa.jpg]()