3288
Sök

Eftersnack: BIMMERS OF SWEDEN #1 2012. Även bilder

516 Inlägg
1 juni 2012
Lägg gärna upp bilderna på detta forum, det är inte alla som har hamnat i fördärvet hmm

My car Brings Me Women

Herr
851 Inlägg
1 juni 2012
Dotzie skrev:
Lägg gärna upp bilderna på detta forum, det är inte alla som har hamnat i fördärvet hmm

Instämmer med föregående talare...

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

Team dBakuten
3 453 Inlägg
1 juni 2012
shidapu skrev:
Dotzie skrev:

Instämmer med föregående talare...

Jaså? wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Glidare
133 Inlägg
1 juni 2012
grymt att ni hade en lyckad träff, Synd bara att det mesta händer på facebook och själv avskyr man denna sida. det som informerades på garaget kom inte fram till mig, till slut fick reda på allt av en slump alldeles försent AV ANDroo. Min nya kärra är snart klar, men behöver en bra putsnörd. vises nästa träff.

''OBS''
till Arne: Jag ville verkligen inte missa denna träff då jag har varit på plats sedan början då vi var 20 Bilar. Jag hoppas att informationen kommer ut tydligare och vassare på garaget istället för FB då denna sajt är gjord för motorauntusiaster.

Mvh/ John

663 Inlägg
1 juni 2012
DeKey skrev:
grymt att ni hade en lyckad träff, Synd bara att det mesta händer på facebook och själv avskyr man denna sida. det som informerades på garaget kom inte fram till mig, till slut fick reda på allt av en slump alldeles försent AV ANDroo. Min nya kärra är snart klar, men behöver en bra putsnörd. vises nästa träff.

''OBS''
till Arne: Jag ville verkligen inte missa denna träff då jag har varit på plats sedan början då vi var 20 Bilar. Jag hoppas att informationen kommer ut tydligare och vassare på garaget istället för FB då denna sajt är gjord för motorauntusiaster.

Mvh/ John

Hur kunde du missa det här på garaget? All info fanns och folk skrev om det i överflöd hmm

1 393 Inlägg
1 juni 2012
DeKey:

Här har du alldeles fel! Precis som Christian_N skriver så fanns all info, kanske t.o.m. i överflöd här.

Den 5 februari lades träffinfon ut här, på Facebook och en mängd andra sidor. 22 sidor snack om träffen (som oftast låg högst upp under Östra Svealand/Stockholm) och nästan 5 månader senare var träffen ett faktum.
Om du varit inne något på Garaget sedan dess, kan jag faktiskt inte fatta hur du kunnat missa träffinfon. Den här BMW-träffen har varit årets snackis bland BMW-folk. Det har märks mycket väl!

Jag har haft som regel att så fort jag skrivit ut någon info/viktigt om träffen, så lägger jag direkt ut det överallt, bl.a. här och i Facebookgruppen.

Så man måste inte alls ha Facebook och har man det så kan man faktiskt endast ha det för gruppens skull. Det är nu nästan 1200 medlemmar där och det pågår ett ständigt, riktigt bra BMW-snack där, dygnet runt. Riktigt jäkla kul!

Dock kommer det hända lite saker framöver, så håll utkik.

Väl mött vid träff 2, som också blir den sista i år.
Senast redigerat av Mfive (1 juni 2012)

CEO @ Bimmers Of Sweden

539 Inlägg
2 juni 2012
Jag tänker inte sitta och ladda upp 300 bilder 20 i taget på gorg. Ids inte.

1 309 Inlägg
2 juni 2012

Är de ok om man norpar lite biler på min röda E30 cab och lägger upp här på gorg? om du har lust skulle du gjärna kunna maila dem du har till mig, min mail: Lector_2000@hotmail.com

/Christian
Senast redigerat av Chippen88 (2 juni 2012)

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

539 Inlägg
2 juni 2012
Låna på, ange gärna mig som fotograf bara. smile Kan inte maila nå bilder förrän v24 då jag är och hälsar på familjen en vecka och har alla bilder på datorn hemma. Men ska försöka komma ihåg, skriv gärna PM och påminn. smile

172 Inlägg
172 Inlägg
2 juni 2012
42emil skrev:
Jag tänker inte sitta och ladda upp 300 bilder 20 i taget på gorg. Ids inte.

Hehe...
Been there done that  tongue

Bimmers of Sweden CREW

516 Inlägg
2 juni 2012
Fem stjärnor till MJ sudden som har fattat detta med att ladda upp bilder cool

My car Brings Me Women

1 393 Inlägg
2 juni 2012
Word!

CEO @ Bimmers Of Sweden

Fotograf
145 Inlägg
3 juni 2012
Hann knappt fota något men några bilder från mig iaf smile

För er som inte har facebook så går det att kolla på dem också wink Även resten av alla mina bilder som ligger uppe på sidan smile
http://www.facebook.com/media/set/?set= … amp;type=1
Senast redigerat av Miiicke (3 juni 2012)

172 Inlägg
3 juni 2012
Dotzie skrev:
Fem stjärnor till MJ sudden som har fattat detta med att ladda upp bilder cool

Bugar & Bockar...
Tog dock en vecka för gammelgubben att plocka bort lite nummerplåtar och besvara alla PM från ägarna till bilar på bilder som de ville ha... hehe  smile

Blir att skärpa till sig och fixa det på 6 dagar nästa gång...

Bimmers of Sweden CREW

Lasse60
3 juni 2012
Full pott MJSudden och alla andra som laddar upp foton på G och inte BARA på det där FB. Stort Tack!

539 Inlägg
3 juni 2012
Bara en fråga, varför är det så hemskt att titta på bilderna på ett album på fejjan? Det är oerhört mycket enklare att få upp bilderna där. Men gör som ni vill, är ni inte intresserad av dom så är det bara att ge fan i dom. wink

222 Inlägg
3 juni 2012
För att alla kanske inte har facebook?

539 Inlägg
3 juni 2012
speeDs_ skrev:
För att alla kanske inte har facebook?

Albumet är offentligt. Man behöver inte ha facebook för att titta.

Sök