grymma bilder! underbara människor och självklart snygga bilar. Dumt av mig att inte hålla stenkoll. Jag har nu haft tid för att förbereda bilen och allt med bröllopsfesten som inträffar den 16/ Maj.
Ni som råkar vara i södertälje trakten kvällstid och stöter på en M3 Cab med dekora.. tuta gärna det uppskattas.
grymma bilder! underbara människor och självklart snygga bilar. Dumt av mig att inte hålla stenkoll. Jag har nu haft tid för att förbereda bilen och allt med bröllopsfesten som inträffar den 16/ Maj.
Ni som råkar vara i södertälje trakten kvällstid och stöter på en M3 Cab med dekora.. tuta gärna det uppskattas.
Bra jobbat alla funktionärer.
Mvh
Hoppas du menar att de är den 16 juni? annars är det inte bara träffen du missa, utan bröllopet också Nä, skämt å sido...tutar om jag ser den, går det inte och missa?
Jag undrar om någon fick en bild på min bil? Jag kom inte hela vägen till träffen, min färd slutade med ont i nacken på Västerås sjukhus. Jag såg att det var någon i en jävligt snygg E34 som kanske fick en bild på min vita E39 touring med svart tak i karavanen från Borlänge. Vore ju kul om det fanns nån bild på bilen innan den blir inlöst av försäkringsbolaget. Och jag kan tillägga att jag inte klandrar någon för olyckan, shit happens. Jag hoppas bara försäkringsbolaget tar pärmen med kvitton i åtanke när dom värderar bilen. Men till nästa träff så ska jag försöka komma hela vägen, med vilken bil jag nu har då. Är det förresten nån som såg olyckan?
Mvh Morgan.
När man försäkrar en bil som har högre värde än en standard bil av samma serie, ska man uppge detta när man tecknar försäkringen så värdet höjs, och premien höjs, annars betalar du för en premie för en standard bil, och då är det klart dom inte kan betala ut mer pengar.
Jag kan gladeligen meddela att vi igår spikade ett datum för årets andra och även sista träff. Vilket datumet är kommer att meddelas innan juni är slut, då ni också kommer få all träffinfo.
VI startade året med en fenomenal träff OCH kommer gå i mål som segrare, ALLIHOPA!
Jag kan gladeligen meddela att vi igår spikade ett datum för årets andra och även sista träff. Vilket datumet är kommer att meddelas innan juni är slut, då ni också kommer få all träffinfo.
VI startade året med en fenomenal träff OCH kommer gå i mål som segrare, ALLIHOPA!
Måndag natt efter träffen hadde jag inbrått i bilen...
SÅÅÅ typliskt, bagage luckan trasig rutan och ramen bak helt veck..
steget stulet..
Så nu när bilen är hel igen. efter 3 veckor utan bil MORR!! så har försäkrings bolaget betalat ut och nya stegen är beställda och på väg.. Bilen kommer aldrig kunna parkeras hemma igen.
så kommer måsta ta ceckel 40minuter för att kunna åka någonstans...
Jag är INTE lycklig på de IDIOTER som gjorde detta...
Dom ska vara glada om jag inte får reda på vilka det var... för får jag det, får dom ont, och jag blir inlåst.
42emil skrev:
shidapu skrev:
Hoppas att bilen kommer bli hel tills nästa träff då.. och att den får vara i fred efter träffen
Vad har hänt?
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Fan va svinigt! Idioter! Men bra att du fick ut på försäkringen iaf. Blir det samma grejer eller passar du på att uppdatera?
shidapu skrev:
steget stulet..
Så nu när bilen är hel igen. efter 3 veckor utan bil MORR!! så har försäkrings bolaget betalat ut och nya stegen är beställda och på väg.. Bilen kommer aldrig kunna parkeras hemma igen.
Dom ska vara glada om jag inte får reda på vilka det var... för får jag det, får dom ont, och jag blir inlåst.
42emil skrev:
shidapu skrev:
Hoppas att bilen kommer bli hel tills nästa träff då.. och att den får vara i fred efter träffen
och får ungeför lika bra saker... kanske lite mera effekt så
2 st AQ3500D i stället för ett M4a
Spela bas kommer det göra i alla fall...
Men svin drygt att bli utan bil i 3 veckor och strulaa en massa för dom inte kan se skinad på mitt och ditt..
42emil skrev:
Fan va svinigt! Idioter! Men bra att du fick ut på försäkringen iaf. Blir det samma grejer eller passar du på att uppdatera?
shidapu skrev:
steget stulet..
42emil skrev:
Vad har hänt?
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]