Uppfräschning av Honda Civic Type R Ep3 -04

Detta är ett rullande projekt som ständigt kommer att uppdateras och förbättras. Meningen är att bilen skall kunna användas som brukis samtidigt som man kan köra några repor på strippen utan att skämmas.
  • 12 Följare
  • 13 268 Visningar
  • Projektet avslutat 5 augusti 2012
Waarden
6 juni 2012 · 63 Inlägg

Lowpass skrev:
Skysst! Har också inskaffat mig en CTR nyligen! smile

Och idag byter jag också skivor och belägg på den :p

Ser riktigt fin ut! fräcka bilder också! vad har du för framtidsplaner för den då?

Lowpass
7 juni 2012 · 1 224 Inlägg

Waarden skrev:

Lowpass skrev:
Skysst! Har också inskaffat mig en CTR nyligen! smile

Och idag byter jag också skivor och belägg på den :p

Ser riktigt fin ut! fräcka bilder också! vad har du för framtidsplaner för den då?

Jo, den är jätte fräsh smile
Men fräshar upp det sista så den är i toppskick, mest service som gjorts nu med nya bromsar fram/bak
Tändstift, bränslefilter och allt annat som ingår smile

Bakkofångaren behöver lite kärlek då den har ett par repor, men får se om det räcker med en bra polering.
Möjligtvis så sänker jag den, annars sitter det ett Invidia system och Cai redan och det duger bra för mig smile

i-vtec Do you?
Waarden
11 juni 2012 · 63 Inlägg

Nu är bilen inne På Mr. Cap! väntar bara på bromsbeläggen och Plasti Dip så blir det Fotosession smile

Waarden
13 juni 2012 · 63 Inlägg

Ja, då har olyckan varit framme. Bilen han inte bli polerad innan den krockades. (inte av mig, utan rekondaren).
riktigt synd och rekondaren beklagar och känner sig dum. Jag känner honom personligen och vet att det var en olyckshändelse då det hände inne i rekondhallen.
Allt kommer lösa sig och jag kommer inte behöva betala en enda krona. Jag som hade tänkt att åka till Mantorp i helgen sad
Får se det från den ljusa sidan och vara glad över ny stötfångaare, lyktor och skärm.

Nya sulor inhandlades idag också!

Här kommer bilder på skadorna:
https://www1.garaget.org/gallery/images/119/118706/118706-837065d633987e21022f7219c615d1b1.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/119/118706/118706-52ecbcd67e7004feeaf462b57002e320.jpg

CTR-Jante
14 juni 2012 · 301 Inlägg

Tråkigt..
vet hur det känns har bli påkörd två gånger på ett halv år..

Volkswagen Passat "Sportscombi" (2020)
Waarden
14 juni 2012 · 63 Inlägg

CTR-Jante skrev:
Tråkigt..
vet hur det känns har bli påkörd två gånger på ett halv år..

Riktigt surt! Ännu tråkigare att det är semestertider nu så det blir svårt att få tider på verkstad sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang