4439
Sök

Angående: Nån från västerås som ska åka till Gatebil rudskogen 14/7?

309 Inlägg
11 juni 2012
Trådstartare
Hej vi är några från västerås med omnejd som tänker åka till gatebil rudskogen lördag den 14 juli.
Vi åker bara över dan o tänkte kolla om de är fler som tänkt åka dit så man kan samåka dit kanske.
Vi brukar åka från västerås runt 02.00 på natten lite trafik då o man kan ta de lungt så är man där lagom till dom öppnar.Sen åker man hemmåt när man är nöjd o belåten på eftermiddan/kvällen.
Skulle va kul om vi fick ihop ett gäng! Mvh

310 Inlägg
11 juni 2012
Om man åker från Västerås vid två och är frame när dom öppnar måste det ju vara rätt lagomt avstånd för en utflykt? Bor utanför Arboga! Vart ligger egentligen Rudskogen? Tänkte ju försöka testa så mycket olika bilträffar jag aldrig testade när jag åkte jänkare iår och detta verkade ju som ett intresant val.

309 Inlägg
11 juni 2012
Trådstartare
Absinthe-Racing skrev:
Om man åker från Västerås vid två och är frame när dom öppnar måste det ju vara rätt lagomt avstånd för en utflykt? Bor utanför Arboga! Vart ligger egentligen Rudskogen? Tänkte ju försöka testa så mycket olika bilträffar jag aldrig testade när jag åkte jänkare iår och detta verkade ju som ett intresant val.

Vi åker dit så tidigt för att slippa dom värsta köerna in på rudis.
De är nästan 40 mil dit(från västerås iaf) ligger strax nedanför Rakkestad på norska sidan.

Sök