TZAW: man tackar och bockar!! det är roligt att höra när folk tycker om det jobb man lägger ner;) kommer strax upp bild på resultatet av fälgarna när dom sitter på får gå in och kolla på din bil också snart
DÅ kommer det färdiga resultatet utan mina fälgar när dom sitter på bilen det som fattas där är att jag ska måla om bromsoken i gult också men det kommer när det blir lite varmare:) sen ska där dit nya bromsklossar i framtiden
men jag har lite andra småsaker på bilen som ska göras fädrigt först såsom grillen och en dekal och så men det kommer jag uppdatera med när det blir gjort såklart hoppas ni gillar de
Det är helt sjukt så snyggt det blev med fälgarna :-D var det Biltemas fälgfärg du använde? Funderar på att måla mina tenspoke fälgar innan jag dra på dom för sommaren :-P
Trodde inte de kunde bli så bra med biltemas färg men där ser man hur fel man kan ha Hur många burkar gick det åt till alla fyra fälgarna? Och hur mycket klarlack gick det åt?
Jodå det går att få det bra;-) jag använde 4 st burkar så en burk per fälg men hade nog räckt med 3:-) sen har jag ingen klarlack för jag ville ha dom matt svarta :-)
Jodå det går att få det bra;-) jag använde 4 st burkar så en burk per fälg men hade nog räckt med 3:-) sen har jag ingen klarlack för jag ville ha dom matt svarta :-)
blir att beställa lite plasti dip framöver så man kan snygga till lite överallt på bilen sen ska jag försöka göra klart min grill också tråkigt arbete med att spackla och slipa och måla men måste ju göras
sen funderar jag på att sätta i en laddtrycksmätare också men vet inte vad jag vill ha för någon något som har förslag????
måste ju kunna se vad den laddar sen när man har trimmat