2082
Sök

Saab 9-5 Aero styling och trim och massa annat skojj!!

Tänkte fixa till min 9-5 aero till något som sticker ut från mängden men ser hyfsat orginal ut:)

232 482 Visningar
Uppdaterades senast 18 oktober 2014
465 Inlägg
16 april 2013
Trådstartare
okej okej smile fint ska det vara;)

230 Inlägg
17 april 2013
Några exempel på vart lite överallt på bilen är? smile

Kolla in mitt nya projekt: SAAB 9-3 SS Aero XWD

465 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
jag ska iallafall börja med att lackera om sido speglarna och sen kanske någon motorkåpa big_smile

465 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
Någon som vet en bra hemsida som har hållare för laddtrycksmätare? Det ska INTE vara för a-stolpe utan för annan placering!:-)

465 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
tackar smile

465 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
tjena! någon som är bra på att plasta med glasfiber väv eller matta? jag tänkte sätta in en laddtrycksmätare och har lite planer på hur den ska vara men jag har aldrig plastat innan.. så lite tips på hur man gör och så från att man sätter fast hållaren i plastretaljen och tills man ska spackla big_smile vare skit schysst om någon berättade det big_smile skicka gärna pm big_smile

64 Inlägg
19 april 2013
har gjort det några gånger på moped kåpor men de e ju klart några år sen =P Då använde jag matta, och har några polare som "stylat" hela sina bilar (projekbil) med glasfiber, men jag är inte helt hundra på vad dem använde =/ har för mig det va både och beroende på vad och var det skulle användas. Var hade du tänt ha mätaren? eller det är hemligstämplat? big_smile man kan ju alltid dra fast den med en skruv till att börja med, eller någon form av lim. Det är ju mest för att hålla kvar det när du väl börjar kladda på med glasfiber big_smile
Det ska bli spännande och se hur de blir sen smile

465 Inlägg
19 april 2013
Trådstartare
okej okej wink det är hemlighetsstämplat wink vill ju ingen ska sno mina planer nu wink men om jag inte orkar plasta dit den så blir det nog en snygg hållare med fot istället wink det är ju rätt mkt material man behöver för att kunna plasta och skit wink

465 Inlägg
19 april 2013
Trådstartare
glöm inte rösta när ni är inne och besöker min bil mina vänner om ni inte redan gjort det!! big_smile  alla vill väll komma på första sidan;)

64 Inlägg
19 april 2013
Tiiimpa skrev:
okej okej wink det är hemlighetsstämplat wink vill ju ingen ska sno mina planer nu wink men om jag inte orkar plasta dit den så blir det nog en snygg hållare med fot istället wink det är ju rätt mkt material man behöver för att kunna plasta och skit wink

Haha misstänkte det med big_smile Nä de e klart har man bra ideer så ska man nyttja dem först, finns nog inget värre än när folk snor en planer och sen säger att dem kommit på det själv hmm
Du har ingen tanke på att ha mätare i A-stolpen? (dock vanligt men ändå snyggt)
Har själv fundera kring det här med mätare och det är inte lätt att komma på något som både ser riktigt bra ut och samtidigt fyller sin funktion. (om man då ska göra något som är lite ovanligare) tongue

465 Inlägg
19 april 2013
Trådstartare
hehe nej det är inte alls kul om någon annan stor ens ideé tongue men jag hoppas ju på att det kommer bli bra wink men får se om det blir att plasta in den nu i rappet eller om jag bara köpen en enklare hållare sålänge och sen gör något mer avancerat framöver tongue men jag vill ju helst in ha den i a-stolpen eftersom alla andra typ har de xD man måste ju sticka ut lite tongue

64 Inlägg
20 april 2013
De e självklart man måste sticka ut big_smile hur många mätare har du tänkt ha? För du kan ju sätta typ en eller två mätare i a-stolpen och sen fler någon annanstans smile Det kan va bättre att ta god tid på sig med plastandet så man slipper massa klabb och kladdande tongue

465 Inlägg
20 april 2013
Trådstartare
Just nu har jag bara tänkt att sätta dit laddtrycksmätare:-) men sen vet man ju aldrig vad det mer kan bli ;-)

64 Inlägg
20 april 2013
okey smile då kan de funka med en sån här till att börja med http://www.stylingbutiken.se/a-stolpe-1-plats/1611-0  smile

12 Inlägg
20 april 2013
älskar projektet du har här!

läst igenom alla sidor smile

465 Inlägg
20 april 2013
Trådstartare
Tackar jävla roligt att höra såklart :-D hoppas mina framtida projekt också faller i smak ;-)

465 Inlägg
23 april 2013
Trådstartare
UPDATE!!

tjenare!! på torsdag eller fredag blir det att äntligen beställa min efterlängtade HUV dekal big_smile kommer bli FETT!! men är lite osäker på färg och så.. den ska antingen vara blank svart eller matt svart! Vilket tror ni passar bäst svara??!! behöver höra lite vad folket tycker!!

sen är det inte helt omöjligt att det även kan bli att beställa en laddtrycksmätare och den är sjukt snygg!! tongue men får se om det blir de eller om det blir att vänta och spara pengarna inför en tysklandsresa och brännvin inför sommaren tongue

64 Inlägg
24 april 2013
Mattsvart så de passar ihop med fälgarna big_smile

382 Inlägg
24 april 2013
Helt klart mattsvart!smile

Sök