tjena! någon som är bra på att plasta med glasfiber väv eller matta? jag tänkte sätta in en laddtrycksmätare och har lite planer på hur den ska vara men jag har aldrig plastat innan.. så lite tips på hur man gör och så från att man sätter fast hållaren i plastretaljen och tills man ska spackla vare skit schysst om någon berättade det skicka gärna pm
har gjort det några gånger på moped kåpor men de e ju klart några år sen =P Då använde jag matta, och har några polare som "stylat" hela sina bilar (projekbil) med glasfiber, men jag är inte helt hundra på vad dem använde =/ har för mig det va både och beroende på vad och var det skulle användas. Var hade du tänt ha mätaren? eller det är hemligstämplat? man kan ju alltid dra fast den med en skruv till att börja med, eller någon form av lim. Det är ju mest för att hålla kvar det när du väl börjar kladda på med glasfiber Det ska bli spännande och se hur de blir sen
okej okej det är hemlighetsstämplat vill ju ingen ska sno mina planer nu men om jag inte orkar plasta dit den så blir det nog en snygg hållare med fot istället det är ju rätt mkt material man behöver för att kunna plasta och skit
okej okej det är hemlighetsstämplat vill ju ingen ska sno mina planer nu men om jag inte orkar plasta dit den så blir det nog en snygg hållare med fot istället det är ju rätt mkt material man behöver för att kunna plasta och skit
Haha misstänkte det med Nä de e klart har man bra ideer så ska man nyttja dem först, finns nog inget värre än när folk snor en planer och sen säger att dem kommit på det själv Du har ingen tanke på att ha mätare i A-stolpen? (dock vanligt men ändå snyggt) Har själv fundera kring det här med mätare och det är inte lätt att komma på något som både ser riktigt bra ut och samtidigt fyller sin funktion. (om man då ska göra något som är lite ovanligare)
hehe nej det är inte alls kul om någon annan stor ens ideé men jag hoppas ju på att det kommer bli bra men får se om det blir att plasta in den nu i rappet eller om jag bara köpen en enklare hållare sålänge och sen gör något mer avancerat framöver men jag vill ju helst in ha den i a-stolpen eftersom alla andra typ har de xD man måste ju sticka ut lite
De e självklart man måste sticka ut hur många mätare har du tänkt ha? För du kan ju sätta typ en eller två mätare i a-stolpen och sen fler någon annanstans Det kan va bättre att ta god tid på sig med plastandet så man slipper massa klabb och kladdande
tjenare!! på torsdag eller fredag blir det att äntligen beställa min efterlängtade HUV dekal kommer bli FETT!! men är lite osäker på färg och så.. den ska antingen vara blank svart eller matt svart! Vilket tror ni passar bäst svara??!! behöver höra lite vad folket tycker!!
sen är det inte helt omöjligt att det även kan bli att beställa en laddtrycksmätare och den är sjukt snygg!! men får se om det blir de eller om det blir att vänta och spara pengarna inför en tysklandsresa och brännvin inför sommaren