DÅ va min huv dekal beställd!! kommer förhoppningsvis i slutet på nästa vecka så får hoppas på bra väder nästa helg för då ska den fan åka på kommer bli sjukt bra! beställde också en ny dekal till rutan som jag hade det innan med min länk till garaget;) sen får jag se vad pengarna räcker till för det finns en risk att det kan bli en laddtrycksmätare också denna månaden eller får det bli till nästa lön
OKEJ gott folk! då har min snygga huv dekal kommit på posten plus min lilla dekal till framrutan jag gillar de
så idag blev det att sätta dit dekalen på framrutan:) sen till helgen blir det att sätta dit min stora dekal eller imorgon om man får tid över kommer strax lite bilder på allt va ju tvungen att lägga dit den stora på huven för att se ungefär hur det kommer att se ut
IDAG blev det att sätta dit dekalen ändå xD blev så jävla sugen och det va ju bra väder så passade på den blev sjukt snygg!! finns några små luftbubblor i den men det får man kanske räkna med! men jag är sjukt nöjd över resultatet