pappa hade slang hemma så ska sätta dit en imorgon och hoppas på att det blir lite skillnad i den sen men tror jag ska beställa hem lite slang från do88 sen och byta lite imotorn framöver
Aah.. va bra! Ja, det kan ju mycket väl vara så att där är någon annan slang som är lite torrsprucken. Är ju trotts allt ingen splitterny bil Kollar själv slangen till min vevhusvent lite då och då.. kändisgrej på volvon Iget stort projekt dock, latmasken som gör att den inte byts i förebyggande syfte
Blir det ny mjukvara innan helgen iaf då?!
ja det är likabra att kolla över dom ska kolla igenom alla sen framöver jag vet inte än om det blir i helgen men jag hoppas det kan bli på lördag:)
Idag blev det att koppla in strömmen till mätaren och det blev skit bra!! är helt klart nöjd nu ska den bar sättas fast också sen är allt på topp!
Blev även att sätta dit en ny slang där den va sönder som jag nämnde igår! OCH JÄVLAR vilken skillnad det blev! blev som en helt ny bil nästan! den känns nu mkt piggare och sticker bra som fan! lite tur man köpte laddtrycksmätare så man hittade den!
bilen laddade ju ca: 0.8 innan jag bytte slangen men nu efter så laddade den mellan 1.0 och 1.1 sjuk skillnad ska bli kul att se hur den går sen efter man trimmat också ^^
nästan 70 följare.. men jag är själv inne i sådanna perioder att jag bara läser utan att komentera.. Antar att det är något sådant, sen får du nog lite respons efter den nya mjukvaran
OKEJ GOTT FOLK!! Imorgon händer det!! då kommer den trimmas! blir att slänga i ett steg 2 program i den:D som kommer ge mig ca 270HK och 420NM:) får börja med det iallafall sen i framtiden är jag ju riktigt sugen på ett steg1+ etanol istället men detta steget nu ska väll ge ett helt annat register på bilen och lite mer skojj återkommer med lite info imorgon hur det gick och så vidare kanske en mätarfilm också? ^^
OKEJ GOTT FOLK!! Imorgon händer det!! då kommer den trimmas! blir att slänga i ett steg 2 program i den:D som kommer ge mig ca 270HK och 420NM:) får börja med det iallafall sen i framtiden är jag ju riktigt sugen på ett steg1+ etanol istället men detta steget nu ska väll ge ett helt annat register på bilen och lite mer skojj återkommer med lite info imorgon hur det gick och så vidare kanske en mätarfilm också? ^^
Fan va kul för dig!! Då får va väldigt snart ta en styrkemätning tycker jag!! Försök få en mätarfilm som sagt!
då blev det en update idag igen! blivit mycket nu men det är roligt som jag skrev igår så har jag då varit och trimmat min bil idag!! blev mkt nöjd! den går fint som fan nu han fixade så att jag nu både kan köra på bensin och e85 men jag måste inhandla nya tändstift först för jag kör på dom platinum som man inte ska ha om man kör e85
sen fixade han även så jag har open sid så nu kan man få väldigt mkt info genom sid
så nu efter trim ska bilen ligga på ca 270 HK och 420NM
och självklart måste jag ju göra lite reklam också
ja man märker direkt nu att det är mer klös i den känner att det är mer bottenvrid och så jag är nöjd än ^^ ska bli kul och tanka lite e85 sen också ^^