bytte skylthållare igår till en helsvart blev betydligt snyggare än den andra gamla slitna som va typ grå och sen stod där ett reklam märke från nån bil försäljare och det ville jag inte ha ! bild kommer imorn förhoppningsvid!
tjenixen allihopa! det händer inte så mkt på mitt projekt nu men det har inte varit någon ekonomi till det eller något bra väder för det lilla jag har tänkt att göra men den ska förhoppningsvis poleras innan vintern och kanske något annat smått och gott
ja rent ska det va! men den har blivit väldigt eftersatt i sommar. men det är ju inte så konstigt när det regnat hela tiden så knappt varit lönt att tvätta den bara xD jag vet inte om det ska ske så mycket i vinter det blir nog mer att försöka spara pengar till nästa vår istället och börja fixa lite smått då istället ;D
har lite funderingar om man kanske skulle bygga en smal baslåda i bagagen längst in där det ändå bara är döutrymme som man inte kan ställa något direkt hade varit gött och fått lite extra bas i bilen för det är bra ljud i bilen annars förutom att det är för lite bas!! Någon som har bra förslag på en 10" bas och ett schysst slutsteg till det för en bra peng??? vill ju inte lägga för mkt pengar på det men kanske runt 2000-3000 för slutsteg och bas:) det ska ju inte vara någon bas i färdig låda utan bara bas:) FÖRSLAG TACK!!