Jävla bra väder nu för att pilla med bilen!!! NOT! Men har iallafall tagit in grillen på bilen för bearbetning ;-) så inom en framtid ska väll grillen vara färdig! Kommer lite bilder senare när det är pågång;-)
började på min grill idag började såga bort innergallret så det bara är ramen kvar! så nu är det bara en liten kvar att såga sen ska det slipas sen spacklas och sen målas sen blir det att köpa galler och sätta fast det
då va det julafton igår fick ny färg till mina fälgar till den nya designen samt en burk motorlack så nu väntar jag bara på lite varmare tider sen i julklapp av min älskling fick jag pengar till att beställa min efterlängtade "lilla" dekal till halva huven så den kommer också komma på till våren
ska inhandla det sista till grillen också snart så den kan bli klar har kommit så långt så det är snart dax att börja spackla
tjena Yelly! jag borrade ett hål där vid handtagen och satte dit en diod och kopplade den till det ljuset som sitter under dörren man tackar och rösta gärna!
just nu händer det inte så mkt direkt med mitt projekt men det planeras inköp av olika roliga saker och ting för att göra den lite snyggare men något som kommer först är 2 nya däck och sen green stuff klossar fram och sen har jag en annan sak som min flickvän köpt till mig i julklapp som ska på i samband med att sommardäck ska på och innan den ska poleras
får väll få tummen ut Röven och fortsätta med min grill också så den blir klar för den ser lite naken ut nu