tkd_rille skrev:
Bullet--- skrev:
tkd_rille skrev:
Och de händer när du kör? Aldrig varit med om något i den stan. Inte ens när de var som värst på Rosengård. Och då körde jag ändå bårbil som taxi genom stället flera nätter i rad den sommaren.
Folk tror att Malmö är synonym med grand theft auto-spelen , själv bott här hela mitt liv och inte varit med om något sånt, alla städer har sina dåliga människor och områden.
Ja vi ser ju själva hur många i dessa trådarna som är våldsbenägna. Och dessutom har olaga vapen som pepparspray i bilen.
Aldrig nånsin haft problem med Malmö. Kanske jag ser för farlig eller fattig ut. Fastän man kör med "dyr" bil. Jag får skaffa mig en 740 och köra ner och testa ifall de är skillnad
Har en gång vatt nära å få bilen stulen på möllevången när jag satt där å rökte med rutan nere så kommer 3 apor å börja snacka om att dom skulle kolla klockan osv tills de tillslut försökte pryla/dra ut mig ur rutan oprovoserat, då va jag glad jag hade paintboll geväret för då sprang dom när jag börja mata mot dom...
En gång i lindängen hände ungefär samma sak, stod parkerad å vänta på en kompis när dom börja klåpa å skricka över mina fina klistermärken, fick tillslut jaga bort dom med batongen då jag könde mig jävligt hotad
(det vid mölle skedde i min svarta 940, de på lindängen hände med min vita 740)
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D